با خروج کشور از وضعیت امنیتی پاییز ۱۴۰۱ باید به بازسازی ارتباط اجتماعی با نهاد قدرت متمرکز شد و به این مساله که تحول در ساختار حکمرانی هم ایده‌ای عقلانی و هم مشارکت همه سلایق نخبگان و بدنه مردمی را می‌خواهد توجه کرد. کاری مثل حجاب‌بان‌های متروی تئاترشهر اگر برای ارزش شرعی حجاب است چرا […]

- انتقاد روزنامه دانشگاه آزاد از حجاب بانهای مترو تئاتر شهر: اینکار یعنی اینکه هیچ ایده ای ندارید/ اگر دنبال حکم شرع هستید چرا یک نقطه را انتخاب کردید؟

با خروج کشور از وضعیت امنیتی پاییز ۱۴۰۱ باید به بازسازی ارتباط اجتماعی با نهاد قدرت متمرکز شد و به این مساله که تحول در ساختار حکمرانی هم ایده‌ای عقلانی و هم مشارکت همه سلایق نخبگان و بدنه مردمی را می‌خواهد توجه کرد. کاری مثل حجاب‌بان‌های متروی تئاترشهر اگر برای ارزش شرعی حجاب است چرا فقط در یک نقطه ایران انجام می‌شود؟ کدام پیمایش اجتماعی از اثر مثبت این‌گونه کارها روی بهبود حجاب گفته‌اند؟ کارهایی نمادین مثل ماجرای متروی تئاترشهر فقط پیام‌رسانی است که می‌گوید ایده‌ای نداریم! اثر منفی این پیام‌رسان اما حفظ فضای پاییز ۱۴۰۱ در محیط اجتماعی است. چالشی که شکاف‌های اجتماعی را آماده تبدیل به گسل‌های سیاسی می‌کند. وضعیتی متضاد با نیازهای جامعه ایران.

منبع: خبـرآنلاین