واکنش جالب امباپه به توپ طلای هشتم مسی
واکنش جالب امباپه به توپ طلای هشتم مسی

به گزارش زیرنویس، لیونل مسی اسطوره آرژانتینی موفق شد دو هفته پیش در مراسم بهترین بازیکن سال ۲۰۲۳ با کنار زدن ارلینگ هالند و کیلیان امباپه جایزه توپ طلا را کسب کند. هالند در فصل گذشته ۳ گانه تاریخی را با سیتی کسب کرده بود ولی در نهایت لیونل مسی با قهرمانی در جام جهانی […]

به گزارش زیرنویس، لیونل مسی اسطوره آرژانتینی موفق شد دو هفته پیش در مراسم بهترین بازیکن سال ۲۰۲۳ با کنار زدن ارلینگ هالند و کیلیان امباپه جایزه توپ طلا را کسب کند.

هالند در فصل گذشته ۳ گانه تاریخی را با سیتی کسب کرده بود ولی در نهایت لیونل مسی با قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گوی سبقت را از ستاره نروژی ربود و هشتمین توپ طلایش را کسب کرد.

کیلیان امباپه در این مراسم در جایگاه سوم ایستاد. ستاره فرانسوی درباره اینکه توپ طلای ۲۰۲۳ حق مسی بود یا نه این طور واکنش نشان داد: لیونل مسی بعد از قهرمانی در جام جهانی مستحق کسب توپ طلا بود. او اگر بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نباشد یکی از بهترین های تاریخ است.

وی افزود: از اظهارنظرم ترسی ندارم درست است هالند فصلی رویایی را پشت سرگذاشت ولی هیچکدام از آنها با ارزش جام جهانی قابل قیاس نیست. بعد از شب فینال جام جهانی که به آرژانتین باختیم آنجا فهمیدم توپ طلا را از دست دادم و مسی برنده توپ طلای ۲۰۲۳ خواهد شد.

پایان پیام/

 





منبع: فارس