به گزارش زیرنویس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای برگزاری مراسم امروز در میدان انقلاب سه حلقه ترافیکی وجود دارد که توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ اعمال محدودیت خواهد شد. وی افزود: حلقه اول طول خیابان کارگر از جمهوری تا بلوار کشاورز، خیابان انقلاب و آزادی از تقاطع […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای برگزاری مراسم امروز در میدان انقلاب سه حلقه ترافیکی وجود دارد که توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ اعمال محدودیت خواهد شد.

وی افزود: حلقه اول طول خیابان کارگر از جمهوری تا بلوار کشاورز، خیابان انقلاب و آزادی از تقاطع زارع در بخش غربی تا تقاطع خیابان ولیعصر (عج) در بخش شرقی است که این محدوده در ساعت ۱۲ ظهر امروز مسدود و اجازه توقف و تردد به هیچ عنوان داده نخواهد شد.

وی بیان داشت: حلقه بعدی که گسترده‌تر است از شمال بلوار کشاورز، از جنوب خیابان جمهوری اسلامی، از شرق خیابان ولیعصر (عج) و از غرب خیابان توحید و نواب است که از ساعت ۱۴ مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: معابری که به صورت مستقیم رفت و آمد در آنها وجود دارد اجازه تردد در آنها داده خواهد شد ولی در این معابر رانندگان اجازه توقف و ورود را نخواهند داشت.

وی گفت: حلقه سوم اعمال محدودیت از شروع مراسم است که البته در صورت نیاز و ضرورتی که پیش می‌آید محدودیت در این معابر اعمال خواهد شد. این محل‌ها از شرق در محدوده خیابان فردوسی و سپهبد قرنی، از شمال خیابان فاطمی، از جنوب خیابان جمهوری و از سمت غرب هم خیابان آذربایجان و خیابان بهبودی خواهند بود که در صورت نیاز منع تردد مقطعی خواهد داشت.

سرهنگ موسوی پور افزود: البته با توجه به حضور فعال و پررنگ همکاران بنده در این مسیر و روان سازی هایی که صورت می‌پذیرد در این معابر اعمال محدودیت و مسدود شدن به صورت مقطعی خواهد بود.

وی افزود: محدودیت توقف و تردد اصلی از ساعت ۱۳ امروز اعمال خواهد شد که در طول خیابان کارگر، طول خیابان انقلاب و طول خیابان ولیعصر (عج) است که ابتدا منع تردد در این محدوده‌ها اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: تاکید می‌شود رانندگانی که در این محدوده حضور دارند و یا قصد تردد در محدوده‌های اعلامی را دارند باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند که این معابر عبارتند از طول خیابان جمهوری در مسیر غرب به شرق، در قسمت‌های شمالی و در بلوار کشاورز خیابان فاطمی در هر دو مسیر و تونل توحید، از بخش شرقی نیز خیابان ولیعصر (عج) و همچنین خیابان حافظ و خیابان فردوسی مسیرهای جایگزینی هستند که شهروندان می‌توانند از آنها استفاده کنند.

وی افزود: رانندگانی که از مسیر غرب به شرق آزادی در حال تردد هستند و به تقاطع توحید و جایی که پلیس اعمال محدودیت دارد می‌رسند می‌توانند به سمت شمال رفته و از خیابان فاطمی، به سمت بلوار کشاورز و یا از سمت جنوب از خیابان جمهوری استفاده و ادامه مسیر بدهند و رانندگانی هم که در مسیر جنوب به شمال در حال تردد هستند می‌توانند از محورهای اعلام شده ادامه مسیر بدهند.

سرهنگ موسوی پور اظهار داشت: محل توقف اتوبوس‌ها نیز در اطراف برگزاری مراسم مشخص شده است و قبل از شروع مراسم این اتوبوس‌ها در محل‌های خود قبل از شروع به منظور بازگرداندن شهروندان به مقاصد خود حضور دارند.

وی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ نیز از قبل از شروع مراسم و ساعت ۱۲ ظهر امروز در معابر و محدوده‌های برگزاری این مراسم حضور خواهند داشت و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام خواهند داشت و تمهیدات ترافیکی به نحوی است که کمترین محدودیت‌ها را خواهیم داشت تا ان‌شاءالله بتوانیم برای کسانی که قصد تردد در محورهای جایگزین و همچنین شرکت کنندگان در این مراسم را دارند امنیت تردد و ایمنی عبور و مرور را تأمین و به بهترین شکل ممکن این مراسم و ترافیک آن را مدیریت کنیم.

منبع: مـهر