رویای قهرمانی در سر پدیده جوان تنیس جهان
رویای قهرمانی در سر پدیده جوان تنیس جهان

به گزارش زیرنویس، در مرحله نیمه نهایی فینال ATP امشب نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان و کارلوس آلکاراز مرد شماره ۲ جهان مقابل هم قرار می‌گیرند.  آلکاراز درباره این دیدار اظهارداشت: من در نیمه نهایی نواک را پیش رو دارم اگر بتوانم او را شکست دهم بازی بسیار سختی در فینال خواهم داشت. چرا […]

به گزارش زیرنویس، در مرحله نیمه نهایی فینال ATP امشب نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان و کارلوس آلکاراز مرد شماره ۲ جهان مقابل هم قرار می‌گیرند. 

آلکاراز درباره این دیدار اظهارداشت: من در نیمه نهایی نواک را پیش رو دارم اگر بتوانم او را شکست دهم بازی بسیار سختی در فینال خواهم داشت. چرا که نه؟ من رویای قهرمانی در این تورنمنت را دارم اما اول باید بهترین بازی را در نیمه‌نهایی داشته باشم. 

وی افزود: نواک همیشه نواک است. او در حال حاضر بهترین بازیکن جهان محسوب می‌شود. او امسال فقط در ۶ مسابقه باخته و این باور نکردنی است. من تلاش می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم.

فینال ATP با حضور ۸ تنیسور برتر جهان در تورین برگزار می‌شود. امشب در نیمه‌نهایی جوکوویچ و آلکاراز با هم رقابت می‌کنند. جانیک سینر هم به مصاف دنیل مدودوف خواهد رفت. 

پایان پیام/





منبع: فارس