نمایش فناوری امنیتی جدید فرانسه برای المپیک
نمایش فناوری امنیتی جدید فرانسه برای المپیک

به گزارش زیرنویس، در حالی که حدودا ۸ ماه دیگر به بازی‌های المپیک پاریس زمان باقی مانده، شرکت‌های فناوری امنیتی پیشنهادات خود را برای کمک به تضمین عملکرد ایمن بازی‌های المپیک به نمایش گذاشتند. شرکت‌ها و کارآفرینان در نمایشگاه Milipol 2023 در پاریس گرد هم آمدند تا فناوری پیشرفته امنیتی را که می‌تواند سال آینده […]

به گزارش زیرنویس، در حالی که حدودا ۸ ماه دیگر به بازی‌های المپیک پاریس زمان باقی مانده، شرکت‌های فناوری امنیتی پیشنهادات خود را برای کمک به تضمین عملکرد ایمن بازی‌های المپیک به نمایش گذاشتند.

شرکت‌ها و کارآفرینان در نمایشگاه Milipol 2023 در پاریس گرد هم آمدند تا فناوری پیشرفته امنیتی را که می‌تواند سال آینده برای اطمینان از اجرای روان بازی‌های المپیک مورد استفاده قرار گیرد، به نمایش بگذارند. با نزدیک شدن به المپیک، کمیته برگزاری بازی‌ها در حال ترتیبات امنیتی برای این رویداد است. انتظار می‌رود حدود ۱۶ میلیون گردشگر برای المپیک به پایتخت فرانسه برود.

مهمترین نگرانی‌های امنیتی مراسم افتتاحیه خواهد بود که انتظار می‌رود صدها هزار تماشاگر در امتداد رودخانه سن آن را تماشا کنند. این اولین بار است که این نوع رویداد در فضای باز و در میان مکان‌های نمادین و بناهای تاریخی معروف پاریس برگزار می‌شود.

پایان پیام/





منبع: فارس