محمودی با اشاره به انجام عملیات سیل و آب‌گرفتگی از ٢۵ تا ٢٧ آبان تا ساعت ۸ صبح امروز، گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر، به ۱۴ شهرستان و ۱۶ منطقه شامل ۹ شهر، ۶ روستا و یک منطقه عشایری، در هفت استان کشور امدادرسانی کردند. وی ادامه داد: در این مدت زمان به ۷۶۱ نفر امدادرسانی […]

- سیل و ‎آب‎گرفتگی در ۷ استان؛ یک فوتی و ۲ مفقودی

محمودی با اشاره به انجام عملیات سیل و آب‌گرفتگی از ٢۵ تا ٢٧ آبان تا ساعت ۸ صبح امروز، گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر، به ۱۴ شهرستان و ۱۶ منطقه شامل ۹ شهر، ۶ روستا و یک منطقه عشایری، در هفت استان کشور امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: در این مدت زمان به ۷۶۱ نفر امدادرسانی شد، ۱۲۰ نفر به مناطق امن منتقل شدند و ۱۲ نفر نیز اسکان اضطراری پیدا کردند؛ متاسفانه یک نفر از هم‎وطنان در سیل شهرستان بهشهر جان خود را از دست داد و دو نفر نیز در شهرستان نور و چمستان، مفقود شدند.

محمودی با اشاره به این که ۴۱ تیم امدادی، شامل ۱۸۶ امدادگر در عملیات سیل و آب‌گرفتگی شرکت کردند، افزود: امدادگران به کمک دستگاه‌های پمپ‌آب و لجن‎کش، آب تجمیع شده در ۲۳ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: سه دستگاه چادر، ۵۲ تخته پتو، ۴۳ تخته موکت، ۷۴۳ کیلوگرم نایلون و ۱۴۲ بسته غذایی، بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

بیشتر بخوانید:

هشدار نارنجی هواشناسی به ۱۸ استان

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین