بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی با توجه به پایداری نسبی جو از روز شنبه تا ظهر دوشنبه (۲۷ تا ۲۹ آبان‌ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه (۲۹ […]

- رگبار و رعد و برق در تهران/ پایتخت سرد می‌شود؟

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی با توجه به پایداری نسبی جو از روز شنبه تا ظهر دوشنبه (۲۷ تا ۲۹ آبان‌ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه (۲۹ آبان تا اول آذرماه) با عبور سامانه بارشی در بیشتر نواحی استان، آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد شدید و کولاک برف و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش محسوس دما در سطح استان از ۷ تا ۱۲ درجه سلسیوس دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۸ آبان‌ماه) صاف، همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه ( ۱۹ آبان‌ماه) قسمتی ابری، همراه با غبار محلی، از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اعلام میزان آمادگی تهران در برابر زلزله

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین