سرمربی جدید الاتحاد عربستان معرفی شد
سرمربی جدید الاتحاد عربستان معرفی شد

مارسلو گایاردو سرمربی ۴۷ ساله آرژانتینی به‌عنوان سرمربی جدید تیم الاتحاد عربستان انتخاب شد. پس از شکست الاتحاد برابر نیروی هوایی عراق، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا نونو سانتو را از کار برکنار کنند و در این مدت با گزینه‌های مختلفی از جمله لوپتگی نیز به مذاکره پرداختند، ولی در نهایت با مارسلو گایاردو […]

- سرمربی جدید الاتحاد عربستان معرفی شد

مارسلو گایاردو سرمربی ۴۷ ساله آرژانتینی به‌عنوان سرمربی جدید تیم الاتحاد عربستان انتخاب شد.

پس از شکست الاتحاد برابر نیروی هوایی عراق، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند تا نونو سانتو را از کار برکنار کنند و در این مدت با گزینه‌های مختلفی از جمله لوپتگی نیز به مذاکره پرداختند، ولی در نهایت با مارسلو گایاردو به توافق رسیدند و این سرمربی قرار است هدایت تیم شهر جده را برعهده بگیرد.

الاتحاد که یکی از رقبای سپاهان در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیاست، در بازی‌های اخیرش نتایج خوبی نگرفته و این باعث شد تا مسئولان این تیم عربستانی به‌دنبال این سرمربی پرافتخار بروند و با او قراردادی دو ساله امضا کنند. دستمزد او سالانه ۱۸ میلیون یورو خواهد بود که رقمی شگفت‌انگیز برای یک سرمربی محسوب می‌شود و او را به یکی از پردرآمدترین مربیان جهان تبدیل می‌کند.

گایاردو کار مربیگری را در سال ۲۰۱۱ و در ناسیونال اروگوئه آغاز کرد و با این تیم نیز قهرمان شد. وی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ در حدود بیش از هشت سال هدایت ریورپلاته آرژانتین را برعهده داشت. گایاردو طی این مدت، ۱۳ بار با ریورپلاته به قهرمانی دست یافت که ازجمله آنها می‌توان به ۲ لیبرتادورس و سه قهرمانی لیگ آرژانتین اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران