پایان همکاری مربی تپانچه با تیم ملی
پایان همکاری مربی تپانچه با تیم ملی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات قهرمانی آسیا در رشته تیراندازی در حالی به میزبانی کره جنوبی برگزار شد که ملی‌پوشان کشورمان نتوانستند سهمیه المپیک کسب کنند. کاروان تیراندازی ایران تاکنون ۲ سهمیه در تفنگ بادی توسط شرمینه چهل‌امیرانی و تپانچه ۲۵ متر توسط هانیه رستمیان کسب کرده است. جواد فروغی که مدال طلای المپیک […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مسابقات قهرمانی آسیا در رشته تیراندازی در حالی به میزبانی کره جنوبی برگزار شد که ملی‌پوشان کشورمان نتوانستند سهمیه المپیک کسب کنند.

کاروان تیراندازی ایران تاکنون ۲ سهمیه در تفنگ بادی توسط شرمینه چهل‌امیرانی و تپانچه ۲۵ متر توسط هانیه رستمیان کسب کرده است.

جواد فروغی که مدال طلای المپیک در رشته تپانچه را در کارنامه دارد در چند مسابقه اخیر که شرکت کرده ناکام بوده و عملکرد ضعیفی داشته است.

دور جدید تمرینات تیم ملی تپانچه از اواخر هفته گذشته آغاز شده و ملی‌پوشان خود را برای مسابقات اندونزی و کسب سهمیه المپیک پاریس آماده می‌کنند این در حالی است که احمد جعفرزاده مربی تپانچه که با جواد فروغی، جوهری‌خو و وحید گلخندان کار می‌کرد در این اردو حضور ندارد. او بعد از مسابقات کره‌جنوبی با فدراسیون همکاری ندارد.

پایان پیام/

منبع: فارس