به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اواخر هفته گذشته بود که پیامک همراه اول به مشترکانی که در پرداخت صورت حساب کوتاهی کرده بودند، خبرساز شد. اپراتور همراه اول بدون اعلام استناد به بندهای قانونی در پیامکی به این مشترکان و با ادبیات همراه با تهدید برای آنها جریمه در نظر گرفته است. در این […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اواخر هفته گذشته بود که پیامک همراه اول به مشترکانی که در پرداخت صورت حساب کوتاهی کرده بودند، خبرساز شد.

اپراتور همراه اول بدون اعلام استناد به بندهای قانونی در پیامکی به این مشترکان و با ادبیات همراه با تهدید برای آنها جریمه در نظر گرفته است.

در این پیامک آورده شده است:« مشترک گرامی به اطلاع می‌رساند، در صورت عدم پرداخت صورت حساب دوره و اعمال محدودیت ، وصل مجدد مشمول ۵۰۰۰۰ ریال هزینه وصل خواهد شد.»

سکوت سازمان تنظیم مقررات در برابر همراه اول/ تهدید مشترکان به دلیل عدم پرداخت قبض!

این اقدام همراه اول در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی بپا کرده‌است؛ تعداد زیادی از کاربران بر این باورند که همراه اول در وضعیتی که خدمات‌دهی ضعیفی دارد نباید مشترکان خود را تهدید کند، در این میان برخی از کاربران این اپراتور همراه بر این باورند که همراه اول شرایط اقتصادی سختی را سپری می‌کند که دست به چنین اقدامی زده‌است.»

پیگیری‌های زیرنویس منجر به شکستن سکوت سازمان تنظیم مقررات شده‌است؛ بنابر گفته پژوهش، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات، این سازمان به زودی اطلاعیه‌ای در این خصوص منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است که این اقدام در حالی از سوی همراه اول صورت می‌گیرد که رشد افسارگسیخته نرخ تورم و جهش خط فقر روز به روز قدرت خرید مردم را کاهش می‌دهد.

۲۲۷۳۲۳

منبع: خبـرآنلاین