طبق طرح تشویقی تپسی که تا امروز اعلام شده است، به سفیرانی که در بازه زمانی سه‌ماهه موفق به انجام بیش از ۱۲۰۰ سفر شده باشند، معادل ۲۰ درصد درآمد خالص هر سفر، سهام تعلق می‌گیرد. همچنین سفیرانی با ۸۰۰ سفر، ۱۰ درصد از درآمد خالص خود را سهام دریافت می‌کنند. بنا بر اعلام این […]

- بیش از ۳۰۰۰ راننده تپسی سهام‌دار این شرکت شدند

طبق طرح تشویقی تپسی که تا امروز اعلام شده است، به سفیرانی که در بازه زمانی سه‌ماهه موفق به انجام بیش از ۱۲۰۰ سفر شده باشند، معادل ۲۰ درصد درآمد خالص هر سفر، سهام تعلق می‌گیرد. همچنین سفیرانی با ۸۰۰ سفر، ۱۰ درصد از درآمد خالص خود را سهام دریافت می‌کنند. بنا بر اعلام این شرکت، شمارش میزان سهام دریافتی برای راننده های واجد شرایط از تیرماه سال جاری آغاز شده و تا امروز نزدیک به ۱۴.۷ میلیون سهم به سفیران این ناوگان تعلق گرفته است. این میزان با توجه به ارزش ریالی سهام تپسی در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۲، حدود ۹.۲ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

تا به امروز بیشترین میزان سهام تعلق گرفته به راننده‌ها، متعلق به سفیری با ۵۷ هزار سهم بوده و سفیری با فروش ۳۴ هزار سهم رکورد پرفروش‌ترین را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که تاکنون تنها ۲۴ درصد سفیران اقدام به فروش سهام خود کرده‌اند.

میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی در همین رابطه گفت: «سفیران بدنه اصلی کسب‌وکار تپسی هستند و بخش قابل ملاحظه‌ای از موفقیت‌های ما تا امروز مدیون تلاش‌های آن‌ها است. ما در تپسی باور داریم که این عزیزان ورای حرفه‌شان، شریک رشد و توسعه شرکت هستند. اعطای سهام به سفیران تپسی، این امکان را ایجاد می‌کند که آنها، علاوه بر کسب درآمد روزانه، در رشد شرکت نیز سهیم باشند. خوشحالیم که این اقدام، منجر به افزایش رضایت راننده‌ها و افزایش فعالیت آنها در ناوگان تپسی شده است.»

تپسی در فاز اول طرح سهام برای سفیرانش که در اسفند سال ۱۴۰۱ اجرا شد، به نشان قدردانی به ۵۰۰ سفیر که از ابتدای تاسیس همراه این شرکت بودند ۲ هزار سهم واگذار کرده بود. لازم به ذکر است در طرح تشویقی این شرکت که تاکنون اجرا شده است، سفیران سهام‌دار با گذشت یک ماه از دریافت سهم، می‌توانند درخواست فروش خود را در اپلیکیشن تپسی ثبت و اقدام به فروش سهام خود کنند.

منبع: خبـرآنلاین