آخرین وضعیت مذاکره با مربیان خارجی برای سرمربی تیم ملی والیبال
آخرین وضعیت مذاکره با مربیان خارجی برای سرمربی تیم ملی والیبال

نایب‌رئیس فدراسیون والیبال از ادامه مذاکره با سرمربیان خارجی پس از تشکیل مجمع فوق العاده فدراسیون والیبال خبر داد و گفت: برای برگزاری مجمع تابع تصمیم وزارت ورزش هستیم.

 

به گزارش زیرنویس، وحید مرادی ، درباره دلایل لغو مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال گفت: در جلسه هیأت رئیسه داورزنی گزارشی از فعالیت یک سال گذشته خود ارائه داد، بعد از آن در مورد آینده تیم ملی و هدایت آن صحبت شد. در آن جلسه داورزنی به این موضوع تأکید کرد که کار فدراسیون را نمی‌توان متوقف کرد و در فدراسیون را بست.

وی گفت: با وجود اینکه دوره ریاست داورزنی امروز به پایان می‌رسد اما کارها پیگیری شد و در جلسه هیأت رئیسه هم در مورد مربیان خارجی برای هدایت تیم ملی صحبت شد. در این جلسه دوستان در مورد سعید معروف هم صحبت‌هایی مطرح کردند و این موضوع به کمیته فنی واگذار شد تا در جلسه بعد در مورد سرمربی تیم ملی تصمیمات لازم گرفته شود.

نایب رئیس فدراسیون والیبال عنوان کرد: صحبت‌هایی در مورد لیگ و منافع باشگاه‌ها هم در جلسه هیأت رئیسه مطرح و قرار بر این شد که سازمان لیگ اقدامات لازم را انجام دهد.

مرادی عنوان کرد: تأکید داورزنی رعایت قوانین داخلی و بین‌المللی بود. قطعاً فدراسیون والیبال در جهت همراهی و همگامی با وزارت ورزش و جوانان قدم برمی‌دارد و ما منتظر برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده هستیم و در این مجمع وضعیت فدراسیون تعیین تکلیف شود و بحث فرد وجود ندارد. در مجمع فوق العاده که مر قانون است وضعیت فدراسیون باید مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش برای فدراسیون سرپرست تعیین می‌کند یا خیر، عنوان کرد: این موضوع به خودشان بستگی دارد. اگر داورزنی به عنوان سرپرست انتخاب شود فعالیتش را در فدراسیون پیگیری می‌کند، اگر هم شخص دیگر مدنظر است خودشان تصمیم‌گیرنده هستند.

نایب‌رئیس فدراسیون والیبال در مورد ادامه روند مذاکرات با مربیان خارجی عنوان کرد: این موضوع به جلسه کمیته فنی موکول شد که در آینده برگزار می‌شود. این جلسه هم در شرایطی برگزار می‌شود که وضعیت ریاست فدراسیون در مجمع عمومی فوق‌العاده تعیین تکلیف شده باشد.

منبع: مـهر