شرکت نرم‌افزار مالیات رمزارزی CoinLedger فهرستی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در صنعت دارایی‌های دیجیتال را با استفاده از تعداد فالوورهایشان در رسانه‌های اجتماعی تهیه کرده است. این اسامی از فهرستی از ۳۰ فرد تأثیرگذار در بخش کریپتو در سال ۲۰۲۳ به دست آمده‌اند. طبق گزارش CoinLedger، چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیرعامل بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، […]

- لیست محبوب‌ترین افراد در حوزه ارزهای دیجیتال!

شرکت نرم‌افزار مالیات رمزارزی CoinLedger فهرستی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در صنعت دارایی‌های دیجیتال را با استفاده از تعداد فالوورهایشان در رسانه‌های اجتماعی تهیه کرده است. این اسامی از فهرستی از ۳۰ فرد تأثیرگذار در بخش کریپتو در سال ۲۰۲۳ به دست آمده‌اند.

طبق گزارش CoinLedger، چانگ پنگ ژائو (CZ)، مدیرعامل بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، بایننس، محبوب‌ترین شخصیت در این صنعت است. CZ مجموعاً ۹ میلیون دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی X و اینستاگرام دارد که بیش از ۸.۶ میلیون نفر آنها از X هستند.

ویتالیک بوترین، برنامه‌نویس کامپیوتر و یکی از بنیانگذاران اتریوم، با مجموع ۷.۷ میلیون فالوور در X و اینستاگرام، دومین شخصیت مشهور در حوزه رمزارزها است.

بوترین همچنین با ۲.۷ میلیون دنبال‌کننده، محبوب‌ترین شخصیت در اینستاگرام است. سومین شخصیت محبوب، جک دورسی، مؤسس و مدیرعامل سابق X است که اکنون مالک شرکت خدمات مالی Block است. همه ۶.۴ میلیون دنبال‌کننده دورسی از X هستند؛ زیرا او حساب اینستاگرام خود را حذف کرده است.

پس از دورسی، مایکل سیلور، طرفدار بیت کوین و یکی از بنیانگذاران شرکت هوش تجاری MicroStrategy، با مجموع بیش از ۳.۲ میلیون فالوور در شبکه‌های اجتماعی، چهارمین شخصیت محبوب در این لیست است.

بنیانگذار و مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری Ark Invest، کتی وود نیز با ترکیب مشابهی از فالوورها در X، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

پس از او این افراد قرار دارند: مارک اندرسون، یکی از بنیانگذاران شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Andreessen Horowitz؛ پالیهاپیتیا (Palihapitiya)، مدیر سابق اجرایی ارشد فیسبوک و مالک گلدن استیت واریرز و بنیان‌گذار سوشال کپیتال؛ بری سیلبرت، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بلاکچین Digital Currency Group؛ و برایان آرمسترانگ، بنیانگذار و مدیر عامل بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی ایالات متحده یعنی کوین بیس.

در همین حال، سام بنکمن-فرید، مؤسس محکوم و مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته رمزارزی FTX، با ۱.۹ میلیون دنبال‌کننده در X و اینستاگرام در رتبه دهم قرار دارد.

۲۳۳۲۲۰

منبع: خبـرآنلاین