به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مراسم تقدیر از تیم‌های ملی کشتی با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، ملی پوشان کشتی و پیشکسوتان این رشته در سالن همایش‌های فدراسیون کشتی برگزار شد. در این مراسم علاوه بر ملی […]

- مراسم تجلیل از مدال‌آوران کشتی| تمجید فرمانده کل سپاه از دل آوری‌های تیم ملی

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مراسم تقدیر از تیم‌های ملی کشتی با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، ملی پوشان کشتی و پیشکسوتان این رشته در سالن همایش‌های فدراسیون کشتی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر ملی پوشان کشتی و کادر فنی تیم‌های ملی، تعدادی از پیشکسوتان کشتی و ورزش ایران همچون منصور برزگر، رحیم علی آبادی، ابراهیم جوادی، علی اکبر حیدری، سلمان حسام، صادق گودرزی، حسن روشن، تیمور غیاثی، حسین فرکی و. یاری‌حضور داشتند.

سردار سلامی به همراه علیرضا دبیر و کیومرث هاشمی وزیر ورزش وارد این مراسم شد. سلامی در ابتدای ورود به این مراسم با ملی پوشان کشتی، کادر‌های فنی و پیشکسوتان ورزش و کشتی ایران خوش و بش کرد و دقایقی با آن‌ها به گفتگو پرداخت.

فرمانده سپاه همچنین با حسن یزدانی چهره شاخص کشتی ایران برخورد بسیار گرم و صمیمانه‌ای داشت و ضمن احوالپرسی از او، از دلاوری‌های ملی پوشان در میادین کشتی تمجید کرد.

منبع: ایسـنا