به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، دریافت وام فوری یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. متقاضیان وام فوری با مراجعه به سایت بانک ها می توانند از نحوه پرداخت وام فوری و شرایط مربوط به آن مطلع شوند.امروزه کمتر بانکی وام فوری با سود کم به متقاضیان ارائه […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایسنا، دریافت وام فوری یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. متقاضیان وام فوری با مراجعه به سایت بانک ها می توانند از نحوه پرداخت وام فوری و شرایط مربوط به آن مطلع شوند.امروزه کمتر بانکی وام فوری با سود کم به متقاضیان ارائه می دهد و اغلب مشتریان از دریافت وام فوری با سود های ۱۸ درصد و بالاتر از آن شکایت دارند. علاوه بر آن دریافت وام فوری بسیار زمان بر است و شرایط دریافت آن برای متقاضیان مشکل ساز میشود چون اغلب بانک ها برای پرداخت وام فوری به چند ضامن نیاز دارند که این خود معظل بزرگی برای متقاضیان است. در ادامه با جزئیات وام فوری از این بانک ها بیشتر آشنا شوید.

یکی از تسهیلاتی که اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند از بانک صادرات دریافت کنند، طرح سنا می باشد که دارای ویژگی های متنوعی است.

بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت در این بانک می‌توانند با سپرده‌گذاری ۲ تا ۱۰ ماهه به اندازه ۱۰۰ و ۲۰۰ درصد معدل موجودی، حداقل ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۵ میلیارد ریال وام دریافت کنند که نرخ سود آن ۱۵ تا ۲۳ درصد است.

دوره بازپرداخت وام نیز ۱۸ تا ۶۰ ماهه در نظر گرفته شده که برای دریافت این تسهیلات، می‌توانند از ظرفیت طرح سنا استفاده کنند.

شرایط دریافت وام فوری برای کسب‌وکار با طرح سنا

در این طرح، این امکان برای کسب‌وکارها و افراد حقوقی فراهم شده است که برای دریافت تسهیلات ، معادل ۲۰۰ درصد از میانگین معدل موجودی حساب سپرده کوتاه‌مدت خود، تسهیلات با نرخ سود ۱۵ تا ۲۳ درصد دریافت کنند.

هدف از ارائه این تسهیلات بانکی از سمت بانک صادرات در قالب طرح سنا، تامین منابع مالی مورد نیاز گروه مشتریان اصناف، کسب‌وکارهای حقیقی و اشخاص حقوقی است.

حداقل مبلغ تسهیلات ارائه‌شده در طرح سنا برای کسب‌وکارها ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۵۰ میلیارد ریال، با دوره بازپرداخت ۳ تا ۱۸ ماه در نظر گرفته شده است.

برای بهره‌مندی از تسهیلات دریافت وام در قالب طرح سنا، دارنده حساب باید حداقل میانگین سپرده ۱۰۰ میلیون ریالی داشته باشد.