به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی سبدلو بانه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو ون حامل بار قاچاق را شناسایی کردند. وی افزود: مأموران انتظامی بانه با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی کردستان اعلام کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی سبدلو بانه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو ون حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی بانه با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک دستگاه لیزر مو فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۸ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف انواع کالای خارجی قاچاق در بیجار

سردار آزادی همچنین از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان بیجار خبر داد و بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار در راستای مقابله با قاچاق کالا، هنگام گشت زنی در محور بیجار-تکاب یک خودرو کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: در بازرسی از این خودرو ۷۱۷ هزار و ۶۰۰ انواع مواد محترقه و یک‌هزار و ۱۰۰ عدد انواع لوازم جانبی تلفن همراه و ۷۳۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه خودرو حامل بار قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر که به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

۲۰ تن کالای احتکاری در کامیاران

وی همچنین از شناسایی سوله حاوی ۲۰ تن کالای احتکار شده به ارزش ۱۱ میلیارد در کامیاران خبر داد و یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی کامیاران با اشراف اطلاعاتی سوله حاوی دپو اقلام احتکاری را در شهرستان شناسایی کردند.

آزادی اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی کامیاران با اقدامات پلیسی با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از سوله مورد نظر ۲۰ تن اقلام احتکار شده شامل (برنج، روغن، چای خارجی، قند و شکر) کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: مـهر