به گزارش زیرنویس از همدان، احمد شانیان،  در بازدید از شرکت‌های پلمپین صنعت، قطعه‌سازان سینا و شرکت خوراک آفرین با بیان اینکه در طول چهل و پنج سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف شاهد رشد و توسعه هستیم، اظهار کرد: در بخش صنعتی استان این ترقی و تعالی قابل مشاهده و ملموس […]

به گزارش زیرنویس از همدان، احمد شانیان،  در بازدید از شرکت‌های پلمپین صنعت، قطعه‌سازان سینا و شرکت خوراک آفرین با بیان اینکه در طول چهل و پنج سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف شاهد رشد و توسعه هستیم، اظهار کرد: در بخش صنعتی استان این ترقی و تعالی قابل مشاهده و ملموس است و تبیین این دستاوردها در اولویت امور صمت استان قرار دارد.

شانیان با تاکید بر حمایت دولت مردمی سیزدهم از بخش تولید، بیان کرد: موتور پیشران این منطقه صنایع هستند؛ لذا توجه ویژه به بخش تولیدکنندگان و صادرکنندگان موجب رونق و تسهیل‌گری در امر تولید خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه با درایت استاندار همدان و همراهی تیم اقتصادی استان دستاوردهای خوبی در عرصه صنعت، معدن و تجارت به دست آورده‌ایم، اضافه کرد: توسعه صنایع بزرگ از اولویت‌های ما در استان همدان است‌ و این مهم موجب امیدآفرینی بین مردم به ویژه قشر جوان برای اشتغال است.

مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به افتخارآفرینی صنایع استان در عرصه تولید و اشتغال و صادرات، گفت: واحدهای قطعه‌سازان سینا، پلمپین صنعت و خوراک آفرین نمونه‌ای از صنایع شاخص و فعال استان هستند که امروز در تور راهیان پیشرفت از خطوط تولید آن‌ها بازدید می‌کنیم.

گفتنی است، مدیرکل صمت استان همدان در قالب نهضت راهیان پیشرفت همراه با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جمعی از کازیرنویسن این مجموعه از بخش‌های مختلف و خطوط تولید شرکت‌های پلمپین صنعت، قطعه‌سازان سینا، شرکت خوراک آفرین بازدید کردند.

منبع خبر: رکنـا