فروش لاماری ایما برایآذرماه ۱۴۰۲ + شرایط و قیمت
فروش لاماری ایما برایآذرماه ۱۴۰۲ + شرایط و قیمت

شرکت آرین موتور به رسم ماه‌های گذشته، شرایط فروش لاماری ایما را در آذرماه ۱۴۰۲ نیز اعلام کرد. در این شرایط، خودرو لاماری ایما با قیمت قطعی یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان به متقاضیان ارائه شده است. خودروها پس از پرداخت نقدی، طی ۹۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده خواهند شد. بخشنامه فروش […]

شرکت آرین موتور به رسم ماه‌های گذشته، شرایط فروش لاماری ایما را در آذرماه ۱۴۰۲ نیز اعلام کرد. در این شرایط، خودرو لاماری ایما با قیمت قطعی یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان به متقاضیان ارائه شده است. خودروها پس از پرداخت نقدی، طی ۹۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

بخشنامه فروش لاماری ایما ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که در مرحله اول برگزاری این سامانه، خواهان خرید این خودرو بودند. بخشنامه فروش آرین موتور از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه، اول آذرماه برقرار می‌شود و تا پایان روز سه‌شنبه، هفتم آذرماه ۱۴۰۲، در اختیار متقاضیان قرار دارد.

جدول
اگر جدول شرایط فروش لاماری ایما در آذرماه را با بخشنامه فروش ماه قبل مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که تغییری در این بین رخ نداده است. تنها تغییر ایجادشده به زمان واریز وجه و تحویل خودرو مربوط می‌شود. به عبارت دیگر، اگر این خودرو را در آبان‌ماه ۱۴۰۲ خریداری می‌کردید، تاریخ تحویل خودروی شما حدود ۲۰ روز زودتر از خرید در آذرماه بود.

درحال‌حاضر قیمت لاماری ایما در بازار آزاد حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است. فونیکس تیگو ۷ پرو از مدیران خودرو رقیب اصلی این خودرو محسوب می‌شود.

قیمت هر دو خودرو در کارخانه و بازار مشابه است، بااین‌حال ذات خودروهای یادشده با یکدیگر تفاوت دارد. تیگو ۷ پرو یک کراس‌اوور خانوادگی با روحیه منطقی و معتدل به‌حساب می‌آید، درحالی‌که لاماری ایما کراس‌اووری اسپرت است. فونیکس FX و کی‌ام‌سی K۷ نیز دو رقیب دیگر برای لاماری ایما در بازار ایران هستند.