در حالی که شایعات زیادی پیرامون ارجاع قرارداد دو پرسپولیسی به کمیته انضباطی از سوی کمیته نظارت بر قراردادها وجود دارد اما به نظر می‌رسد این ماجرا چندان صحت نداشته باشد. موضوع قرارداد مربوط به اوسمار لوس ویرا و میلاد سرلک است که کمیته نظارت بر قراردادها بابت دو نکته آن بر پرسپولیس ایراد گرفتند […]

پرسپولیس, فوتبال, کمیته انضباطی, لیگ برتر - خطر از بیخ گوش پرسپولیس رد شد/ اصلاح ۲ قرارداد برای نکشیدن کار به کمیته انضباطی

در حالی که شایعات زیادی پیرامون ارجاع قرارداد دو پرسپولیسی به کمیته انضباطی از سوی کمیته نظارت بر قراردادها وجود دارد اما به نظر می‌رسد این ماجرا چندان صحت نداشته باشد.

موضوع قرارداد مربوط به اوسمار لوس ویرا و میلاد سرلک است که کمیته نظارت بر قراردادها بابت دو نکته آن بر پرسپولیس ایراد گرفتند و این مسئله را به اطلاع باشگاه پرسپولیس نیز رساندند.

باشگاه پرسپولیس هم بلافاصله و با موافقت آنها قراردادشان را اصلاح و به سازمان لیگ ارسال کرد تا سایه ارجاع به کمیته انضباطی از روی سر سرخپوشان دور شود.

مسئله مربوط به اوسمار ویرا مالیات قرارداد او بود و در قرارداد سرلک هم ایراد دیگری وجود داشت که پرسپولیس موفق شد آن را رفع و رجوع کند.

به این ترتیب احتمالا پرسپولیس برخلاف پرونده گئورگی گولسیانی در این موضوع مرتکب اشتباه نشده و بعید است که کمیته انضباطی در این مورد پرسپولیس را جریمه کند.

بیشتر بخوانید: کسر امتیاز بیشتر از پرسپولیس/ شوک بزرگ دستیاران خارجی‌ یحیی به سرخ‌ها

منبع: خبـر ورزشی