پس از انتقال روبرت سانچز و مویسس کایسدو در تابستان امسال، مارک کوکوریا به شوخی گفت یک «مافیای اسپانیایی» در رختکن چلسی وجود دارد. کوکوریا پس از جدایی سزار آسپلیکوئتا و کپا آریسابالاگا تنها بازیکن اسپانیایی زبان در استمفوردبریج بود. ورود سانچز و کایسدو در این تابستان باعث تقویت زبان اسپانیایی اعضای این تیم شد […]

چلسی .مافیادرفوتبال - رختکن چلسی مافیا دارد!

پس از انتقال روبرت سانچز و مویسس کایسدو در تابستان امسال، مارک کوکوریا به شوخی گفت یک «مافیای اسپانیایی» در رختکن چلسی وجود دارد.

کوکوریا پس از جدایی سزار آسپلیکوئتا و کپا آریسابالاگا تنها بازیکن اسپانیایی زبان در استمفوردبریج بود. ورود سانچز و کایسدو در این تابستان باعث تقویت زبان اسپانیایی اعضای این تیم شد که شامل انسو فرناندس ملی پوش آرژانتینی، نیز می‌شود.

او درباره ورود سانچس و کایسدو گفت: من بسیار خوشحالم که آن‌ها به ما ملحق شدند. به آن‌ها گفتم که چلسی باشگاه مهمی است، آن‌ها اینجا احساس خیلی خوبی خواهند داشت، من اینجا خوشحالم که مافیای اسپانیایی خواهیم داشت!

همچنین انتخاب مائوریسیو پوچتینو باعث شد که چلسی سرمربی اسپانیایی زبان داشته باشد و کوکوریا معتقد است که این به اتحاد بیشتر آبی‌های لندنی کمک می‌کند.

او در این‌باره گفت: اینکه می‌توانیم به زبان اسپانیایی با سرمربی صحبت کنیم، توضیح دادن اشتباهاتمان یا کارهایی که باید در زمین انجام دهیم را آسان‌تر می‌کند. ما تیم بسیار خوبی داریم، در داخل و خارج از زمین بسیار صمیمی هستیم و فکر می‌کنم وقتی این روابط خوب باشد، در زمین می‌توانیم بهتر با هم بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: بزرگ‌ترین شوک به فوتبال جهان؛ منچسترسیتی و چلسی از سقوط می‌ترسند!

منبع: خبـر ورزشی