به گزارش زیرنویس به نقل از المسیره، علی الموشکی معاون رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح یمن در سخنانی به توقیف یک کشتی صهیونیستی در آب‌های دریای سرخ توسط نیروهای مسلح یمن واکنش نشان داد. الموشکی تاکید کرد: ما منتظر چنین روزی بودیم تا به دشمن و کسانی که از آن حمایت می‌کنند ضربه بزنیم. ما […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المسیره، علی الموشکی معاون رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح یمن در سخنانی به توقیف یک کشتی صهیونیستی در آب‌های دریای سرخ توسط نیروهای مسلح یمن واکنش نشان داد.

الموشکی تاکید کرد: ما منتظر چنین روزی بودیم تا به دشمن و کسانی که از آن حمایت می‌کنند ضربه بزنیم. ما از هیچ تلاشی برای یاری ملت فلسطین فروگذار نخواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: ما در کنار ملت فلسطین هستیم و تا زمانی که دشمن صهیونیستی به جنایت‌های خود و کشتار مردم فلسطین ادامه دهد، ما نیز به ایستادگی در برابر آن ادامه خواهیم داد.

الموشکی تصریح کرد: ما در حد امکانات و توان خود با اهداف درون اراضی اشغالی و خارج آن برخورد خواهیم کرد. موضع یمن روشن و صریح است و ما تا زمانی که دشمن اسراییلی دست از اقدامات خود برندارد از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد.

معاون رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی اهداف مشروع ما به حساب می‌آیند. ما پیش‌تر نسبت به این موضوع هشدار دادیم و به هیچ وجه در اجرای آن تردید نخواهیم کرد.

پیش از این نیز محمد القادری فرمانده تیپ پدافند ساحلی یمن در سخنانی تاکید کرد که این نیروها آماده انجام هرگونه عملیات رزمی هستند.

وی افزود: تسلیحات و موشک‌های مناسب برای برخورد با هرگونه تحولی را در اختیار داریم و می‌توانیم در هر زمان یا مکانی که بخواهیم ضربه های خود را وارد کنیم.

منبع: مـهر