به گزارش زیرنویس به نقل از اسپوتنیک، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه توقیف کشتی باری متعلق به اسرائیل را در راستای حمایت آشکار صنعا در یاری از مردم مظلوم و مقتدر غزه در ادامه نبرد طوفان الاقصی ضد صهیونیست‌ها دانست. عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه در گفت‌وگو […]

به گزارش زیرنویس به نقل از اسپوتنیک، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه توقیف کشتی باری متعلق به اسرائیل را در راستای حمایت آشکار صنعا در یاری از مردم مظلوم و مقتدر غزه در ادامه نبرد طوفان الاقصی ضد صهیونیست‌ها دانست.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه روسی اسپوتنیک گفت: عملیات توقیف کشتی عبوری اسرائیلی از دریای سرخ تحت عنوان گلکسی لیدر (Galaxy Leader) در چارچوب مشارکت آشکار و اعلام شده یمن به عنوان یک کشور مستقل در حمایت از فلسطین، غزه و مردم مظلوم فلسطین و در ادامه نبرد طوفان الاقصی صورت می‌گیرد.

وی افزود: یمن به حمایت اصولی خود از آرمان فلسطین و یاری مردم مظلوم و مقتدر فلسطین، با عملیات‌های خود را از طریق پهپادهای مؤثر و موشک‌های بالستیک پیشرفته با برد طولانی خود با برد ۲۰۰۰ کیلومتر که تمام جغرافیای فلسطین را پوشش می‌هد، ادامه خواهد داد.

القحوم با تاکید بر اینکه که صنعا هرگز دست بسته در برابر جنایت رژیم غاصب ضد مردم مقتدر غزه نخواهد بود، افزود: صنعا حمایت عملی خود را تا نابودی رژیم موقت اسرائیل با وجود گستاخی حامیان غربی و آمریکایی در حمایت از اشغالگران ادامه خواهد داد.

عضو دفتر سیاسی انصارالله خاطرنشان کرد: یمن بزرگ تنها کشوری است که به اسرائیل حمله کرد و در حرف و عمل برای تحمیل معادلات نظامی خود، و فروپاشی معادلات دشمن در حمایت از فلسطین اقدام کرد.

القحوم با اشاره به خودخوری واضح و جنجال رسانه‌ای مقامات آمریکایی و اسرائیلی در توقیف کشتی متعلق به یکی از تجار صهیونیستی گفت: صنعا به عملیات تهاجمی خود ضد زیرساخت‌های حیاتی اسرائیل ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به تحرکات کینه‌توزان آمریکا و اسرائیل علیه صنعا نسبت به تاوان سنگین آن ضد آمریکا و اسرائیل هشدار داد و افزود: یمن در مرکز معادلات دفاع از فلسطینی‌ها در غزه در نبرد حضور دارد و تا توقف تجاوز وحشیانه به غزه دست از تهدیدات خود علیه متجاوزان نخواهیم کشید.

القحوم با هشدار به اشغالگران و واشنگتن وعده داد که در صورت عدم توقف حمله‌های اسرائیل به غزه، اسرائیل باید منتظر عملیات‌های گسترده صنعا باشد.

وی با هشدار به واشنگتن و تل آویو اعلام کرد در صورت هرگونه تهدید ضد صنعا، انصارالله با قدرت تسلیحاتی پیشرفته خود با پاسخی مضاعف خواهد داد.

منبع: مـهر