سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ سه تن در پی واژگونی و آتش گرفتن سواری پراید در محدوده عوارض اتوبان قم – تهران خبرداد. سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ساعت ۵:۴۷ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی خودروی سواری و آتش گرفتن آن به سامانه ۱۲۵ […]

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ سه تن در پی واژگونی و آتش گرفتن سواری پراید در محدوده عوارض اتوبان قم – تهران خبرداد.

تصادف مرگبار صبح امروز پراید، ۳ قربانی گرفت!

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ساعت ۵:۴۷ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی خودروی سواری و آتش گرفتن آن به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۵۰ را به محل حادثه واقع در جنوب به شمال اتوبان قم – تهران، نرسیده به عوارضی، تیر برق شماره ۲۱ اعزام کرد. 

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یکدستگاه سواری پراید با سه سرنشین شامل دو مرد و یک زن در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه قم – تهران بوده که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با بلوک‌های سیمانی حاشیه مسیر برخورد کرده است. پس از آن این خودرو واژگون شده و درحالی که سه سرنشین درون آن گرفتار بودند، شعله ور شده است.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و حتی از سوی دیگر اتوبان خود را به محل رساندند، گفت: آتش‌ خیلی زود خاموش شده و افراد محبوس در میان شعله‌های آتش از درون کابین خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که متاسفانه مرگ هر سه نفر به دلیل شدت جراحات وارده تایید و اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: با اطفاء کامل حریق، خودرو به محل امنی در حاشیه مسیر منتقل شد، اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند و محل نیز برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل داده شد. آتش‌نشانان نیز در ساعت ۶:۳۶ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

 

تصادف مرگبار صبح امروز پراید، 3 قربانی گرفت!

تصادف مرگبار صبح امروز پراید، 3 قربانی گرفت!

ایسنا

+