مغرب؛ شاگردان حسین عبدی به دنبال صعود به مرحله بعد
مغرب؛ شاگردان حسین عبدی به دنبال صعود به مرحله بعد

تیم ملی نوجوانان کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال  امروز (روز سه شنبه) ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه گلورا بانگ تومو به مصاف تیم نوجوانان مغرب می‌رود.   شاگردان حسین عبدی با ۲ برد و یک باخت در گروه خود توانستند با ۶ امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی […]

- مغرب؛ شاگردان حسین عبدی به دنبال صعود به مرحله بعد

تیم ملی نوجوانان کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال  امروز (روز سه شنبه) ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه گلورا بانگ تومو به مصاف تیم نوجوانان مغرب می‌رود.  

شاگردان حسین عبدی با ۲ برد و یک باخت در گروه خود توانستند با ۶ امتیاز به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال راه یابند و آن‌ها در این مرحله برابر تیم مغرب قرار می‌گیرند.  

نوجوانان کشورمان در حالی توانستند به این مرحله راه یابند که در گروه مرگ با تیم‌های برزیل، انگلیس و نیوکالدونیا همگروه بودند. آن‌ها در اولین بازی خود شگفتی خلق کردند و برزیل مدافع قهرمانی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دادند. همچنین شیربچه‌های کشورمان در دومین مسابقه خود برابر انگلیس تا دقایق پایانی مساوی بودند و در وقت‌های اضافه گل خوردند و باخت را با تساوی عوض کردند. شاگردان حسین عبدی در سومین  و آخرین مرحله گروهی  برابر تیم نیوکالدونیا شانس صدرنشین شدن در گروه مرگ را داشتند، اما فقط توانستند ۵ گل بزنند و به خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم قرار گرفتند.  

حسین عبدی امیدوار است که تیمش  برابر تیم مغرب به برتری برسد و با صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال بتواند به بلندپروازی‌های خود در این مسابقات  ادامه بدهد و به مراحل بالاتر صعود کند.  

در آن طرف، تیم ملی نوجوانان  مغرب در گروه اول مسابقات با تیم‌های اکوادور، اندونزی و پاناما همگروه بود و با کسب ۶ امتیاز توانست به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال صعود کند و با تیم ملی ایران رودرو شود.  

شیرهای اطلس لقب تیم ملی مغرب است و سعید شیبا هدایت این تیم را برعهده دارد. 

تیم مغرب بازیکنان نوجوان زیادی در آکادمی‌های بزرگ جهان دارد. محمد امینه الزرهونی از لیل، نائوفل الهناش از پاری سن ژرمن، آدام بوفندار از یوونتوس، ایوب شیخون  و اناس الویی از اینتراخت فرانکفورت و زکریا اوزانه از آژاکس بازیکنان شاخص مغرب هستند.  

تیم مغرب می‌خواهد با برد برابر تیم ملی ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال صعود کند و دل هواداران خود را شاد کنند، اما کار سختی جلوی شیربچه‌های ایران دارد.  

حسین عبدی که از بهمن ماه سال گذشته سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران شده است، تاکنون در ۸ مسابقه رسمی  بر روی نیمکت تیم ملی  توانسته ۵ برد، یک تساوی و ۲ باخت را در کارنامه اش به ثبت برساند.  

برنده این بازی روز جمعه  ۳ آذر به مصاف برنده بازی مالی و مکزیک برود.

باشگاه خبرنگاران