به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قطعی اینترنت، آمار خرید و فروش و استفاده از فیلترشکن‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌است. در میان آمار و ارقامی که یکتانت منتشر کرده بود، سهم ۸۰ درصدی کاربرانی که در گروه‌های سنی مختلف برای ورود به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها از فیلترشکن استفاده می‌کنند، به چشم […]

- شما نظر بدهید/ فیلترشکن پولی یا رایگان؟ / چقدر برای خرید فیلترشکن هزینه می‌کنید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قطعی اینترنت، آمار خرید و فروش و استفاده از فیلترشکن‌ها را به میزان قابل توجهی افزایش داده‌است. در میان آمار و ارقامی که یکتانت منتشر کرده بود، سهم ۸۰ درصدی کاربرانی که در گروه‌های سنی مختلف برای ورود به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها از فیلترشکن استفاده می‌کنند، به چشم می‌خورد.

افزایش تقاضا برای فیلترشکن‌ها بازار این کالا را داغ کرده‌ است و در کنار آن یک اقتصاد زیرزمینی ایجاد کرده‌است؛ بنابر گفته رشیدی کوچی، گردش بازار سیاه فیلترینگ به ۴۴ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

در حالی که این روزها بازار سیاه خرید و فروش فیلترشکن‌ها داغ‌تر از همیشه‌ است؛ از شما کاربران زیرنویس می‌خواهیم با شرکت در این نظرسنجی به این پرسش پاسخ دهید که «از فیلترشکن رایگان و یا از فیلترشکن‌های پولی استفاده می‌کنید؟» و در صوتی که از فیلترشکن‌های پولی استفاده می‌کنید، «ماهانه چقدر هزینه بابت خرید فیلترشکن‌ها پرداخت می‌کنید؟»

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین