پیشنهاد وسوسه‌انگیز اتلتیکو به بازیکن قرضی بارسا
پیشنهاد وسوسه‌انگیز اتلتیکو به بازیکن قرضی بارسا

به گزارش زیرنویس، با وجود اینکه تابستان شرایط مالی برای بارسلونا مشکل‌ساز بود اما کاتالان‌ها موفق شدند پنجره نقل و انتقالات خود را با خریدهای چشمگیر ژائو کانسلو و ژائو فلیکس که هر دو به صورت قرضی وارد تیم شده بودند، ببندند.  شروع زندگی فلیکس در بارسلونا نمی‌توانست بهتر از این پیش برود چرا که […]

به گزارش زیرنویس، با وجود اینکه تابستان شرایط مالی برای بارسلونا مشکل‌ساز بود اما کاتالان‌ها موفق شدند پنجره نقل و انتقالات خود را با خریدهای چشمگیر ژائو کانسلو و ژائو فلیکس که هر دو به صورت قرضی وارد تیم شده بودند، ببندند. 

شروع زندگی فلیکس در بارسلونا نمی‌توانست بهتر از این پیش برود چرا که او در بازی‌های اولیه خود مقابل رئال بتیس و رویال آنتورپ درخشید اما اخیراً کمک‌های او کمتر شده و با توجه به خواسته‌های شدید اتلتیکو مادرید، احتمال ماندن او به صورت دائمی کمتر به نظر می رسد. 

اتلتیکو قیمت این بازیکن را اعلام کرده است. طبق گزارش مارکا، اتلتیکو مادرید برای فروش دائمی ژائو فلیکس با بارسلونا با مبلغ حداقل ۷۰ تا ۸۰ میلیون یورو مذاکره خواهد کرد.

از سوی دیگر، بارسلونا به دلیل وضعیت مالی خود در موقعیتی نامطمئن قرار دارد. با توجه به پرداخت‌های مختلف باشگاه به این بازیکن، توجیهی برای ماندن فلیکس نیست. 

با این وجود، قیمت مقرون به صرفه کاتالان ها را وادار می‌کند تا برای حفظ این وینگر تلاش کنند. پیش از این در گزارشی اعلام شد که بارسلونا و ژائو فلیکس در صورت داشتن فضایی در فیرپلی مالی و پیشنهاد منصفانه اتلتیکو مادرید به توافق رسیده اند. 

پایان پیام/





منبع: فارس