به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، پس از باخت خانگی شاگردانش مقابل شهرداری گرگان گفت: بازی بسیار سختی بود و تیم حریف باتجربه است و بازیکنان باتجربه خوبی دارند. در این دیدار بازیکنان ما آن شرایطی که در بازی‌های قبل داشتند را نداشتند و الان آمار […]

- بازی خوبی مقابل شهرداری گرگان انجام ندادیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، پس از باخت خانگی شاگردانش مقابل شهرداری گرگان گفت: بازی بسیار سختی بود و تیم حریف باتجربه است و بازیکنان باتجربه خوبی دارند. در این دیدار بازیکنان ما آن شرایطی که در بازی‌های قبل داشتند را نداشتند و الان آمار را دیدم، شب خوبی نداشتیم و باعث شد در مقطعی از بازی نوسان داشته و نتیجه را واگذار کنیم.

او درباره عملکرد خوب دفاعی مهرام در کوارتر سوم بازی نیز توضیح داد: در مجموع چه کوارتر سوم چه سایر کوارترها، بچه‌های ما تلاش کردند، اما شب خوبی نداشتیم. شوت‌هایی از تیم آن‌ها وارد سبد شد که توپ‌های ما در شرایط خیلی بهتر گل نشد و این اتفاق می‌تواند برای هر تیمی که روزش نیست رخ دهد. وقتی این اتفاقات تکرار شود یک تیم را از پیروزی دور می‌کند.

سرمربی مهرام درباره بازی آینده شاگردانش نیز گفت: ما یک بازی داشتیم که کنسل شده است، اما بازی بعد ما با کاله است که باید از نظر روحی تیم را برگردانیم. بازیکنان ما ناراحت هستند، چون بهترین شوتیست‌های ما شب خوبی نداشتند و امیدوارم به شرایط روانی خوبی برسیم تا نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

در چند صحنه از بازی، محمد جمشیدی بازیکن تیم مهرام پس از افتادن به روی زمین، برای انجام کار دفاعی به تیم اضافه نمی‌شد، کوهیان درباره این اقدام‌های جمشیدی توضیح داد: فکر کنم محمد جمشیدی یکی دوبار اعتقاد داشت روی او خطا رخ داده و به همین دلیل بود که به سایر نفرات در دفاع دیر اضافه شد. اگر دقت کنید تعادل او به‌هم خورد و واقعا هم خطا بود. فشار هم روی او زیاد بود و با او که حرف می‌زدم، می‌گفت خیلی روی من خطا می‌شود و وقتی یک جا‌هایی تعداد خطا بالا برود داوران هم همه سوت‌ها را نمی‌زنند و این هم یک جور تاکتیک است.

سرمربی مهرام تهران، درباره سطح لیگ امسال نسبت به فصل گذشته نیز توضیح داد: مسلما لیگ امسال کاملا متفاوت با سال قبل است. وقتی بازیکنان خارجی دوتا دوتا در تیم‌ها هستند شرایط سخت می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکن خارجی خود راضی است و در آن‌ها را با نظر شخصی جذب کرده است؟ توضیح داد: بازیکنان خارجی ما طبق نظر کادرفنی جذب شدند و از آن‌ها راضی هستیم. روند جذب بازیکنان بر عهده کادرفنی بود و مشکلی نداشتیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا