پرسپولیس که خودش را برای بازی حساس هفته آینده مقابل النصر عربستان آماده می کند، دیروز در دیداری دوستانه به مصاف نساجی رفت. این بازی که در ۳ وقت ۳۰ دقیقه‌ای انجام شد، در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پرسپولیس در این بازی وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را […]

- کمبودهای پرسپولیس به این شکل جبران می‌شود؟/ انتخاب‌های متفاوت یحیی در یک بازی دوستانه

پرسپولیس که خودش را برای بازی حساس هفته آینده مقابل النصر عربستان آماده می کند، دیروز در دیداری دوستانه به مصاف نساجی رفت. این بازی که در ۳ وقت ۳۰ دقیقه‌ای انجام شد، در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. پرسپولیس در این بازی وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را به دلیل مصدومیت و علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و وحدت هنانوف را به دلیل حضور در اردوی ملی در اختیار نداشت.

در وقت سوم بازی دوستانه مقابل نساجی اتفاق جالبی رخ داد و یحیی گل‌محمدی از ۷ بازیکن تیم‌های پایه پرسپولیس استفاده کرد که در نوع خودش جالب توجه بود. محمد بادپا، حسین حاجی‌زاده، سهیل صحرایی و محمد خزایی از تیم امید پرسپولیس و نفراتی چون امیررضا شیخی‌راد، علی‌اصغر شیخ‌الاسلامی و ابوالفضل اناری هم از تیم جوانان پرسپولیس در این بازی به میدان رفتند.

جالب اینجاست که گل تساوی بخش پرسپولیس هم روی تاثیرگذاری امیررضا شیخی‌راد مهاجم با استعداد تیم جوانان پرسپولیس به ثمر رسید. یحیی که تیمش با کمبود بازیکن مواجه است، از این نفرات دعوت کرد تا در تمرین تیم بزرگسالان شرکت کنند تا در صورت درخشش و جلب نظر گل‌محمدی، تعدادی از این بازیکنان در آینده به تیم بزرگسال اضافه شوند.

منبع: خبـر ورزشی