رسول خطیبی دیگر با پیکان همکاری نخواهد کرد +پیام تودیع
رسول خطیبی دیگر با پیکان همکاری نخواهد کرد +پیام تودیع

ورزش سه نوشت: باشگاه پیکان تهران در فاصله سه روز تا دیدار حساس با آلومینیوم اراک خبر از قطع همکاری با رسول خطیبی سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه داد. بحث جدایی رسول خطیبی از نیمکت پیکان از مدت‌ها قبل وجود داشت اما تصور می‌شد که باشگاه پیکان به این سرمربی باتجربه تا بعد از دیدار هفته یازدهم مقابل آلومینیوم اراک […]

- رسول خطیبی دیگر با پیکان همکاری نخواهد کرد +پیام تودیع

ورزش سه نوشت: باشگاه پیکان تهران در فاصله سه روز تا دیدار حساس با آلومینیوم اراک خبر از قطع همکاری با رسول خطیبی سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه داد.

بحث جدایی رسول خطیبی از نیمکت پیکان از مدت‌ها قبل وجود داشت اما تصور می‌شد که باشگاه پیکان به این سرمربی باتجربه تا بعد از دیدار هفته یازدهم مقابل آلومینیوم اراک فرصت داده است. با این حال پیکانی‌ها خبر قطع همکاری با خطیبی را امروز به طور رسمی اعلام کرده‌اند.

باشگاه پیکان در این خصوص نوشته است: «با توجه به نظر اعضای هیئت مدیره، همکاری رسول خطیبی سرمربی پیکان با این باشگاه به پایان رسید. مدیرعامل باشگاه پیکان با اهدای لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود، از زحمات خطیبی تقدیر کرد.»

در متن پیام تودیع نیز احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان خطاب به خطیبی نوشته است: 
«جناب آقای رسول خطیبی
سلام علیکم
برادر ارجمندم؛ جنابعالی به عنوان یکی از پیشکسوتان سرشناس فوتبال کشور، زحمات فراوانی در عرصه ورزش ایران جهت معرفی بهترین بازیکنان به بالاترین درجه ممکن متقبل شدید. همچنین تلاش‌های شما برای اعتلای فوتبال در باشگاه پیکان و شناسایی بازیکنان جوان به لیگ برتر قابل کتمان نیست.
حال که دست تقدیر، حکم به قطع همکاری داده، شایسته است بابت تمام زحماتی که در این مدت کشیده‌اید، تقدیر و تشکر شود. از این‌رو، تلاش‌های آن مربی عزیز را ارج می‌نهیم و برای‌تان در ادامه مسیر زندگی حرفه‌ای و شخصی، آرزومند رقم خوردن بهترین اتفاقات هستم.»
با توجه به این اتفاق، به زودی از سوی ارگان رسمی باشگاه پیکان، سرمربی جدید خودروسازان معرفی خواهد شد.»

این اتفاق در شرایطی رخ داده که خودروسازان پایتخت روز جمعه هفته جاری باید در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم در اراک بازی کنند.

حال مدیران باشگاه پیکان باید برای انتخاب سرمربی جدید اقدام کنند و باید دید چه کسی هدایت خودروسازان را در ادامه لیگ بیست‌وسوم برعهده خواهد گرفت.

منبع: اطلاعات انلاین