به گزارش زیرنویس، با انتشار اخباری در رسانه های عربستانی مشخص شد که پایانی بر هزینه‌های گزاف تیم‌های این کشور برای جذب ستارگان دنیای فوتبال وجود ندارد و این باشگاه‌ها قصد دارند در فصل نقل و انتقالات پیش رو بازیکنان بزرگ دیگری را به خدمت بگیرند. صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی که از چهار […]

به گزارش زیرنویس، با انتشار اخباری در رسانه های عربستانی مشخص شد که پایانی بر هزینه‌های گزاف تیم‌های این کشور برای جذب ستارگان دنیای فوتبال وجود ندارد و این باشگاه‌ها قصد دارند در فصل نقل و انتقالات پیش رو بازیکنان بزرگ دیگری را به خدمت بگیرند.

صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی که از چهار باشگاه مطرح این کشور یعنی النصر، الاتحاد، الهلال و الاهلی حمایت مالی می‌کند اهداف جدیدی را برای فصل نقل و انتقالات ژانویه در نظر گرفته است.

هرچند «مایکل ایمنالو»، مدیر فوتبال لیگ برتر عربستان اعلام کرده است که انتظار ندارد پنجره نقل و انتقالات ژانویه بسیار شلوغ باشد اما با این حال از هرگونه تلاش برای بهبود کیفیت این لیگ و جذب بازیکنان جدید استقبال می‌کند. اما انتظار می‌رود چه بازیکنانی در ژانویه به عربستان بروند؟

«کاسمیرو» که در منچستریونایتد عملکرد خیره کننده‌ای از خود به نمایش گذاشته است و ورودش از رئال مادرید به منچستر موجب ایجاد تحولی در تیم «اریک تن هاخ» شده است از جمله بازیکنانی است که زیر ذره بین عربستانی‌ها قرار دارد. اما این بازیکن ۳۱ ساله در این سن و سال به روزهایی وارد می‌شود که شاید دیگر نتواند همچون گذشته تأثیرگذار باشد و به همین دلیل جای تعجب نیست اگر گمانه زنی‌ها در خصوص ترک منچستر و انتقال به عربستان افزایش پیدا کند.

«برونو فرناندز» هافبک پرتغالی منچستریونایتد هم مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار دارد اما او در حال حاضر در اوج دوران بازیگری خود قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد کاپیتان شیاطین سرخ قصد داشته باشد به این زودی به عربستان برود مگر آنکه پیشنهادی وسوسه‌انگیز دریافت کند.

«آنتونی مارسیال» مهاجم منچستریونایتد در سه فصل اخیر لیگ جزیره فقط ۱۱ گل به ثمر رسانده است و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. قرارداد او در پایان این فصل به پایان می‌رسد و احتمالاً اگر پیشنهادی از سوی عربستانی‌ها مطرح شود با جدایی او از شیاطین سرخ موافقت خواهد شد.

« لوکا مودریچ » تابستان گذشته قرارداد خود را با رئال مادرید به مدت یک سال تمدید کرد اما هیچ تضمینی وجود ندارد که این بازیکن کروات فصل آتی را نیز در سانتیاگو برنابئو باشد. مدیربرنامه‌های مودریچ هم اعلام کرده است در صورتی که این بازیکن پیشنهاد قابل تأملی از عربستان داشته باشد انتقال او به این کشور ممکن خواهد بود.

محمد صلاح از جمله کسانی است که باشگاه‌های عربستانی به شدت به دنبال جذب او هستند زیرا او نه تنها یک فوق ستاره در دنیای فوتبال است بلکه به عنوان یک بازیکن مسلمان در میان مسلمانان هم محبوبیت بسیار زیادی دارد. لیورپول فصل گذشته پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی برای جذب صلاح را رد کرد و تمایلی به از دست دادن این بازیکن نداشت. اما صندوق سرمایه گذاری عربستان باز هم در ژانویه برای ارائه پیشنهادات بالاتر باز خواهد گشت و باید دید این باشگاه انگلیسی چه تصمیمی خواهد گرفت.

رافائل واران فرانسوی که در منچستریونایتد حضور دارد در سن ۳۰ سالگی از جمله کسانی است که مدنظر صندوق سرمایه گذاری عربستان قرار دارد و با توجه به اینکه او توانسته است قهرمان جام جهانی شود و جام‌های زیادی در سطح باشگاهی کسب کرده است از جمله گزینه‌های جذاب برای عربستانی‌ها محسوب می‌شود.

منبع: مهر

منبع خبر: رکنـا