رامین رضاییان پس از تساوی ۲ بر ۲ دیدار ایران و ازبکستان در نشست خبری، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و باید به هر ۲ تیم  تبریک بگویم. در نیمه اول کامل بازی را در اختیار داشتیم اما افسوس که در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول گل بدی خوردیم. وی افزود: وقتی یک […]

- اعتراف رامین رضاییان پس از تساوی مقابل ازبکستان

رامین رضاییان پس از تساوی ۲ بر ۲ دیدار ایران و ازبکستان در نشست خبری، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و باید به هر ۲ تیم  تبریک بگویم. در نیمه اول کامل بازی را در اختیار داشتیم اما افسوس که در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول گل بدی خوردیم.

وی افزود: وقتی یک استادویم هوادار از تیم حمایت می کند، مسلم است کار سخت می شود. شرایط مثل این بود که ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه بیاید. حمایت هواداران ازبکستان از این تیم در بازی تاثیر گذاشت. متاسفانه در نیمه دوم ریتم بازی از دست ما در رفت و حریف از بد بودن تیم ملی ایران استفاده کرد تا در نهایت نتیجه مساوی شد. با این شرایط نتیجه عادلانه بود.

بازیکن ایران در خصوص دلیل عصبانی بازی کردن تیم ایران، توضیح داد: ما فوتبالیست های ایرانی وقتی بازی می کنیم، با همه وجود و توان‌مان به زمین می‌رویم. برخی مواقع شاید به خاطر ضربه خوردن عصبانی شویم. قطعا بازیکن حریف کاری کرده که عصبانی شدم. در کل در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. امروز بازی مساوی شد و اتفاقات آن هم جزئی از فوتبال محسوب می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی