به گزارش زیرنویس ازقزوین، در مراسمی با حضور مجید برزگر معاون تجارت خارجی سازمان صمت استان، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین و تعدادی از مدیران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد. احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در باره این نمایشگاه اظهارداشت: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین، در مراسمی با حضور مجید برزگر معاون تجارت خارجی سازمان صمت استان، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین و تعدادی از مدیران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در باره این نمایشگاه اظهارداشت: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای زوج های در آستانه ازدواج فراهم می کند تا نیازهای خود به لوازم خانگی بویژه ملزومات جهیزیه را تامین کنند.

خورگامی یادآورشد: در این نمایشگاه به موسسه خدمات ازدواج آسان نیز غرفه ای اختصاص داشته شده و خدماتی از جمله  رزرو تالار و خدمات تشریفات، مزون، سالن های زیبایی با قیمت های مناسب به بازدیدکنندگان معرفی می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بیان کرد: محصولات و کالا‌های این نمایشگاه با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی عرضه خواهد شد و برخی از مشارکت کنندگان نیز فروش اقساطی خواهند داشت.

نمایشگاه ملزومات جهیزیه از تاریخ ۲۹ آبان لغایت ۳ آذر ماه ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپاست.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

منبع خبر: رکنـا