به گزارش زیرنویس: روز گذشته پلیس با دستگیری یک زن جوان که به طرز مشکوکی در بخش زنان و زایمان بیمارستان میلاد پرسه می‌زد و قصد ربودن نوزاد داشت را مورد بازجویی قرار داد . در این گزارش آمده بود ، یک خانم جوان که تازه بچه دار شده بود، با مسئولان حراست بیمارستان تماس […]

به گزارش زیرنویس: روز گذشته پلیس با دستگیری یک زن جوان که به طرز مشکوکی در بخش زنان و زایمان بیمارستان میلاد پرسه می‌زد و قصد ربودن نوزاد داشت را مورد بازجویی قرار داد .

در این گزارش آمده بود ، یک خانم جوان که تازه بچه دار شده بود، با مسئولان حراست بیمارستان تماس گرفت و گفت: زنی که از بیماران نیست، من و فرزندم را زیر نظر دارد و فکر می‌‌کنم منتظر فرصتی است که نوزاد من یا نوزاددیگری را بدزد.

با این گزارش ماموران حراست بیمارستان در بخش زنان و زایمان حضور یافتند و زن ناشناس را دستگیر کردند تا تحویل پلیس بدهند.

با حضور ماموران پلیس و بررسی کوله‌ای که همراه زن جوان بود یک بتوی بچه، لباس نوزاد و شیر خشک به دست آمد. در ادامه هویت او نیز کشف و با بررسی‌هایی که در بیمارستان انجام شد مشخص شد او دو بار در آن بیمارستان مورد جراحی قرار گرفته است.

زنی که حضور مرموز مظنون را گزارش کرده بود، به پلیس گفت: دیدم این زن مرا زیر نظر دارد و خیره به من نگاه می‌کند، هر بار که به او نگاه می‌کردم فوری سرش را برمی‌گرداند تا من متوجه نشوم. برای همین موضوع را به حراست بیمارستان گزارش دادم.

در همین حال زن دستگیر شده انگیزه خود از حضور در آنجا را کمک به زن نیازمندی اعلام کرد که فرزندش را تازه به‌دنیا آورده است. این در حالی بود که در ادامه بررسی‌های ماموران پلیس مشخص شد که زن مرموز دقایقی قبل به شوهرش پیام داده بود دنبالش بیاید. به این ترتیب شوهر او که مردی موتورسوار بود در حوالی بیمارستان شناسایی و دستگیر شد.

زن جوان در ادامه تحقیقات گفت: من دو بار در این بیمارستان جراحی شده‌ام. ۱۳ سال است که ازدواج کرده‌ام اما بچه‌ای ندارم، چون نمی‌توانم بچه دار شوم. باور کنید قصد ربودن کودک یا نوزادی را نداشتم. من پایم مشکل داشت به نحوی که اگر بچه‌دار هم می‌شدم نگهداری از نوزاد برایم سخت بود. نذر کرده بودم که اگر بعد از جراحی‌ها و درمان‌هایی که انجام داده‌ام وضعم بهتر شد لوازمی را که در کیفم بود، به یک مادر نیازمند بدهم؛ اما در محلی که زندگی می‌کنم کسی را نمی‌شناختم که بتوانم با کمک به او نذری را که داشتم انجام دهم. برای همین از سرآسیاب کرج سوار اتوبوس شدم و به این بیمارستان آمدم. زمان دستگیری هم داشتم بررسی می‌کردم که ببینم اوضاع چطور است و چیزهایی که در کیفم دارم را به چه کسی بدهم.

پس از انجام تحقیقات اولیه پرونده‌ای در مورد زن جوان تشکیل و برای بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تر پرونده به اداره آگاهی و پس از آن هم به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد و در حال حاضر تحقیقات در این مورد همچنان ادامه دارد.

 

منبع خبر: رکنـا