به گزارش زیرنویس، روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ساعاتی قبل فردی در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به تیراندازی کرد که این تیراندازی ارتباطی به مجلس نداشت. روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ساعاتی قبل فردی در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به تیراندازی کرد و از آنجا که این اتفاق در […]

به گزارش زیرنویس، روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ساعاتی قبل فردی در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به تیراندازی کرد که این تیراندازی ارتباطی به مجلس نداشت.

روابط‌عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ساعاتی قبل فردی در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به تیراندازی کرد و از آنجا که این اتفاق در جلوی یکی از بیمارستان‌های نزدیک ساختمان مجلس شورای اسلامی رخ داد، بازتاب رسانه‌ای وسیعی پیدا کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولان مربوطه، فردی که اقدام به تیراندازی کرد کارمند یک شرکت پالایشگاهی، متولد سال ۱۳۶۱ و ساکن استان اصفهان است. وی با سلاح شکاری ساچمه‌ای که دارای مجوز بود اقدام به تیراندازی هوایی کرد و بلافاصله بعد از تیراندازی بازداشت شد که در مراحل بازجویی انگیزه‌ این فرد مشخص خواهد شد.

همان‌گونه که مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده است، خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشده است.