انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی لغو شد
انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی لغو شد

در حالی که طبق برنامه قرار بود که انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی انتخابات به صورت الکترونیک و به مدت ۶ ساعت از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز  تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود، اما این انتخابات لغو شد.   مشهد یاری دبیر فدراسیون دوومیدانی ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار […]

- انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی لغو شد

در حالی که طبق برنامه قرار بود که انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی انتخابات به صورت الکترونیک و به مدت ۶ ساعت از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز  تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود، اما این انتخابات لغو شد.  

مشهد یاری دبیر فدراسیون دوومیدانی ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویساظهار کرد: انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی به تعویق افتاده و وزارت ورزش اعلام کرده که در تاریخ دیگری برگزار شود. ما آمادگی برگزاری انتخابات داریم و از زمان مدیریت صیامی در سال ۱۴۰۰ ثبت نام برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران شروع شده است و یکی از ایراداتی که گرفته می‌شد این بود که چرا کمیسیون ورزشکاران جمع نمی‌شود و ما هم طبق همان برنامه می‌خواستیم انتخابات را برگزار کنیم، اما وزارت ورزش دستور داده که به تعویق بیفتد.

او درباره ناراحتی برخی از ورزشکاران بابت اینکه ۲۴ ساعته چطور می‌توانند برای ارائه برنامه خود با هیئت‌های استانی تماس بگیرند، گفت: دستور العملش این است که ۴۸ ساعت قبل از شروع انتخابات می‌توانند رای بدهند و این دست ما نیست. ما انتخابات را برگزار می‌کنیم، اما چارچوب و دستورالعملش برای ما نیست و از وزارتخانه می‌آید و براساس آن عمل می‌کنیم. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا ورزشکاران بروند رای جمع کنند و یک چارچوبی دارد که ما طبق آن دستورالعمل جلو می‌رویم.  

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون گفت: قبل از برگزاری انتخابات باید کمیسیون‌ها برگزار شود و باید یک تایمی بین انتخابات کمیسیون‌ها و مجمع انتخاباتی باشد و زمان بر است. چاره‌ای نیست و نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم.  

مشهد یاری درباره اینکه داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌ماند یا او جایگزین داوری می‌شود، گفت: داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی هست. دوره سرپرستی داوری تمام نشده است و اشتباهی که رسانه‌ها انجام دادند. در حکم داوری زمان پایان سرپرستی  مشخص نشده است و این دست وزارت ورزش است که تمام شود و بخواهند تمدید کنند یا نکنند.  

باشگاه خبرنگاران