آنها در گام نخست با انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که مردی با ظاهر و پوشش زنانه در سطح شهر تهران به‌عنوان مسافر سوار خودروی مردان جوان شده و در بین راه با تهدید چاقو اموال با ارزش و پول نقد راننده را سرقت می‌کند. هرچند در ابتدا سرنخی از متهم وجود نداشت اما در […]

- رانندگانی که زن جوان را سوار می کردند،چنددقیقه بعد که با تیغ چاقوی او روبرو می شدند، می فهمیدند یک مرد است

آنها در گام نخست با انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند که مردی با ظاهر و پوشش زنانه در سطح شهر تهران به‌عنوان مسافر سوار خودروی مردان جوان شده و در بین راه با تهدید چاقو اموال با ارزش و پول نقد راننده را سرقت می‌کند.

هرچند در ابتدا سرنخی از متهم وجود نداشت اما در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات فنی موفق به شناسایی هویت متهم شدند و پس از مراقبت‌های شبانه روزی و ردزنی، او را در مخفیگاهش دستگیر کردند. در جریان بازرسی مخفیگاه متهم بخشی از اموال مسروقه کشف شد.
با آغاز بازجویی‌ها از متهم او اعتراف کرد که شب‌ها با تغییر چهره‌ و لباسش به شکل زنانه در خیابان‌های مختلف به‌عنوان مسافر سوار ماشین رانندگان می‌شد و در ادامه با استفاده از چاقو همه اموال با ارزش آنها را به سرقت می‌برد.
سردار علی ولی‌پور گودرزی، ‌رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها به ۵ فقره سرقت با این شیوه اعتراف کرد و تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی وی ادامه دارد. سردار گودرزی از شهروندانی که با این شیوه از آنها سرقت شده خواست برای طرح شکایت به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

۲۳۳۰۲

منبع: خبـرآنلاین