نبی‌الله باقری‌ها مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس به بازیکن اعتبار نمی‌دهد. به همین دلیل معتقد است هیچ بازیکنی حق ندارد سر تیم منت بگذارد و از بعضی بازیکنان پرسپولیس هم می‌خواهد دو پهلو صحبت نکنند.   در رابطه با موضع‌گیری بازیکنان و صحبت‌هایی که علیه مدیریت تیم و سایر مواردی […]

- هیچ تیمی مثل پرسپولیس به من اعتبار نداد/ شاگردان یحیی یک بار به میخ می‌زنند یک بار به نعل!

نبی‌الله باقری‌ها مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس به بازیکن اعتبار نمی‌دهد. به همین دلیل معتقد است هیچ بازیکنی حق ندارد سر تیم منت بگذارد و از بعضی بازیکنان پرسپولیس هم می‌خواهد دو پهلو صحبت نکنند.

  در رابطه با موضع‌گیری بازیکنان و صحبت‌هایی که علیه مدیریت تیم و سایر مواردی که بیان کردند چه صحبتی دارید؟
من دوست دارم اینگونه حرف بزنم، هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس در ایران به یک بازیکن اعتبار نمی‌دهد، مثلاً خودم بعد از کسب سه قهرمانی از پرسپولیس جدا شدم و سه برابر پرسپولیس از مس کرمان پول گرفتم اما این تیم و سایر تیم‌ها مانند صنعت نفت و بقیه تیم‌هایی که بازی کردم، هیچ تیمی برای من پرسپولیس نشد و به من اعتبار نداد، به همین دلیل هر چه در فوتبال دارم را از پرسپولیس می‌دانم و همیشه خودم را مدیون این تیم و هوادارانش می‌دانم، به همین دلیل هم فکر می‌کنم هیچ بازیکنی حق ندارد سر پاداش و بقیه مسائل مالی بر سر پرسپولیس منت بگذارد. از سوی دیگر معتقدم بازیکنان پرسپولیس نباید دو پهلو صحبت کنند چون از یک طرف از این نکته حرف می‌زنند که بخاطر هواداران قید قراردادهای تیم‌های دیگر را زده‌اند اما از طرف دیگر منت نگرفتن پاداش و بقیه مسائل را سر پرسپولیس می‌گذارند که اصلاً درست نیست. من اینگونه صحبت کردن را قبول نمی‌کنم. البته از یک سو معتقدم بازیکن حق دارد که حقش را بگیرد اما نباید یک بار به میخ بزند و یک بار به نعل.

 به هر حال با وجود صحبت‌هایی که شما انجام دادید بازیکنان هم دلایل خاص خودشان را برای صحبت‌های‌شان دارند!
به نظرم وقتی بعضی حرف‌ها از سوی بازیکنان زده می‌شود به نوعی انتظار هوادار بیشتر می‌شود و آنها بیشتر روی بازیکنان زوم می‌کنند. من در خصوص یحیی گل‌محمدی اعتقاد دارم او بهترین مربی فعلی و حال حاضر داخلی برای پرسپولیس است و کسی را بهتر از او برای پرسپولیس نداریم چون این مربی خودش را بارها با عناوین و قهرمانی‌هایی که به دست آورده ثابت کرده است اما بازیکن نمی‌تواند سر پرسپولیس منت بگذارد چون بهتر از پرسپولیس در ایران تیم دیگری برای آنها وجود ندارد و حتماً این را بدانند که اگر به تیم دیگری بروند این اعتبار و عزت را نخواهند داشت و خیلی در کانون توجه قرار نخواهند داشت.

 در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل النصر چقدر اعتقاد دارید که سرخپوشان در عربستان قادر به کسب امتیار خواهند بود؟
به نظرم در بازی رفت هم پرسپولیس می‌توانست بازنده بازی نباشد اما شرایط و حاشیه‌هایی به وجود آمد که متأسفانه به آن دامن زده شد تا پرسپولیس بازی و امتیاز مهم آن دیدار خانگی را از دست بدهد اما امتیاز بازی با النصر در دیدار برگشت برای پرسپولیس بسیار مهم و حیثیتی است و حرف‌هایی که بازیکنان چه درست یا غلط مطرح کرده‌اند شاید فقط با برد مقابل النصر بتوانند خودشان را ثابت کنند.

 اما در حال حاضر چیزی که از پرسپولیس دیده شده بازیکنان تیم در شرایط خوبی قرار ندارند؟
در پرسپولیس بازیکن باید همیشه خوب باشد و این نکته نباید مقابل مسی یا رونالدو باشد و بازیکن پرسپولیس فقط با پیروزی و موفقیت است که می‌تواند جواب منتقدانش را بدهد. در پرسپولیس باید همیشه برنده باشید و حق باخت ندارید چون شخصیت پرسپولیس با قهرمانی و برد عجین شده است.

 چرا مقابل سپاهان هم از پرسپولیس بازی خوبی ندیدیم؟
به هر حال بازیکنان پرسپولیس در بیشتر دقایق این دیدار خوب نبودند، هر چند اگر کمی باهوش‌تر عمل می‌کردند قادر به کسب حداقل یک امتیاز این دیدار می‌بودند تا دست خالی به تهران بازنگردند.

منبع: خبـر ورزشی