علیقارداشی: دیدار ورزشکاران و قهرمانان با رهبری روحیه بخش بوده و انگیزه‌ها را بالا می برد
علیقارداشی: دیدار ورزشکاران و قهرمانان با رهبری روحیه بخش بوده و انگیزه‌ها را بالا می برد

مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد دیدار ورزشکاران و قهرمانان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: دیدار با رهبری همیشه باعث شور و شعف می شود و انگیزه زیادی را به ورزشکاران، مدیران و قهرمانان می‌دهد. در ابتدای دیدار امروز هم ورزشکاران باستانی کار آمدند و برنامه اجرا کردند که مورد […]

مهرداد علیقارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در مورد دیدار ورزشکاران و قهرمانان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: دیدار با رهبری همیشه باعث شور و شعف می شود و انگیزه زیادی را به ورزشکاران، مدیران و قهرمانان می‌دهد. در ابتدای دیدار امروز هم ورزشکاران باستانی کار آمدند و برنامه اجرا کردند که مورد توجه رهبری هم قرار گرفت و نکاتی را بیان فرمودند.

وی ادامه داد: رهبری در فرمایشات خود حمایت‌شان را از ورزشکاران اعلام فرمودند و در خصوص برخی حاشیه‌های ورزشی مانند رفتن بانوی ورزشکار با فرزندش روی سکو هم نکاتی را فرمودند که قابل توجه بود. ورزشکاران نیز دغدغه های خود را گفتند و درخواست داشتند که بودجه ورزش کشور با توجه به مسائلی که وجود دارد، بیشتر شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به تاثیرگذاری این دیدارها تاکید کرد: ورزشکاران وقتی با نفر اول مملکت دیدار می‌کنند، جدا از حمایت‌هایی که ایشان دارند، از لحاظ انگیزشی هم بسیار مهم و اثرگذار است. برخورد متواضعانه و پدرانه ایشان واقعا دلگرم کننده است و اعتماد به نفس را بالا می برد.

علیقارداشی ادامه داد: معتقدم به خاطر تاثیر مثبتی که این دیدارها روی روحیه ورزشکاران، مربیان و مدیران می‌گذارد، اگر امکان داشته باشد حتما قبل از اعزام به رویدادهایی مانند بازی‌های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک دیدارهایی برگزار شود. فرمایشات ایشان به عنوان یک رهبر با دیدگاه‌های مقتدرانه و قوی حتما در روحیه ورزشکاران اثرگذار است و انگیزه خاصی می‌دهد.

پایان پیام/





منبع: فارس