نیلسون جونیور، مدافع میانی سپاهان، که تابستان گذشته با قراردادی دو ساله از سامپایو کوره‌آ از لیگ سری ب برزیل به جمع طلایی پوشان اصفهان اضافه شده بود در آستانه جدایی از این باشگاه است. برخی از اشتباهات مدافع برزیلی سپاهان در نیم فصل نخست لیگ برتر باعث واکنش‌های زیادی در بین هواداران سپاهان و […]

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان, سپاهان, لیگ برتر, نیلسون جونیور - قلم قرمز مورایس روی نام مدافع خارجی

نیلسون جونیور، مدافع میانی سپاهان، که تابستان گذشته با قراردادی دو ساله از سامپایو کوره‌آ از لیگ سری ب برزیل به جمع طلایی پوشان اصفهان اضافه شده بود در آستانه جدایی از این باشگاه است.

برخی از اشتباهات مدافع برزیلی سپاهان در نیم فصل نخست لیگ برتر باعث واکنش‌های زیادی در بین هواداران سپاهان و حتی نزدیکان این باشگاه شده بود. ظاهرا حتی ژوزه مورایس نیز رضایت چندانی از عملکرد نیلسون ندارد و احتمالا این مدافع برزیلی در ساعات آینده از سپاهان جدا خواهد شد.

نیلسون در شرایطی به سپاهان آمد که گئورگی گولسیانی اصفهان را به مقصد تهران ترک کرده بود تا پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و عزت اله پورقاز نیز در لیست مازاد مورایس قرار گرفت و به هوادار پیوست.

مورایس با در اختیار داشتن محمد دانشگر، هادی محمدی و سیاوش یزدانی مهره‌هایی سرشناس در خط دفاعی خود دارد البته امید نورافکن که به تازگی با سپری کردن دوران مصدومیت خود به تمرینات سپاهان اضافه شده، به عنوان یک بازیکن چند پسته می‌تواند در قلب خط دفاعی سپاهان بخشی از بار دفاعی اصفهانی‌ها را به دوش کشد.

حالا باید منتظر بود پس از جدایی نیلسون از سپاهان، مورایس چه طرح و برنامه‌ای برای خط دفاعی خود دارد.

منبع: خبـر ورزشی