کاپیتان اول پرسپولیس که طی ماه‌های اخیر زننده گل‌های سرنوشت سازی برای این تیم بوده، بار دیگر آماده است تا این تیم را از برزخ ناامیدی برای کسب نتیجه و سهمیه صعود، نجات دهد. گلزن پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل قطر در خارج از خانه، در دیدار حساس برابر النصر عربستان و با دستیابی به آمادگی مطلوب […]

بازی پرسپولیس و النصر, پرسپولیس, عالیشاه, گل محمدی - خوابی که گل‌محمدی برای عالیشاه دید/ نقش جدید کاپیتان در پرسپولیس

کاپیتان اول پرسپولیس که طی ماه‌های اخیر زننده گل‌های سرنوشت سازی برای این تیم بوده، بار دیگر آماده است تا این تیم را از برزخ ناامیدی برای کسب نتیجه و سهمیه صعود، نجات دهد.

گلزن پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل قطر در خارج از خانه، در دیدار حساس برابر النصر عربستان و با دستیابی به آمادگی مطلوب احتمالا به عنوان مهاجم اصلی  تیم به کار گرفته خواهد شد.

عالیشاه که طی حضور در این تیم تجربه بازی در پست‌های مختلف را در کارنامه دارد، در شرایطی که شهاب زاهدی و همچنین نبیل باهویی نتوانسته‌اند انتظارات را در خط حمله برآورده کنند، برابر النصر این شانس را خواهد داشت تا به عنوان مهاجم به کار گرفته شود و هواداران این تیم را امیدوار به ثبت گل سرنوشت سازی دیگری کند.

عالیشاه در بازی دربی فصل گذشته زننده گل حساس و برتری تیمش بود و در این فصل نیز توانسته مقابل الدحیل با تک گل خود سه امتیاز ارزشمند خارج از خانه را به نام سرخپوشان کند.

منبع: خبـر ورزشی