به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز روز شنبه ۲۰ آبان در هفته دهم به مصاف هم رفتند که آبی‌های پایتخت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شدند تا به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهند. در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار محمد حسین مرادمند مصدوم […]

- دوری ۴ ماهه مرادمند از میادین/ مدافع استقلال دربی را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز روز شنبه ۲۰ آبان در هفته دهم به مصاف هم رفتند که آبی‌های پایتخت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شدند تا به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهند.

در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار محمد حسین مرادمند مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا امید حامدی فر جایگزین او شود. وضعیت مصدومیت این بازیکن پس از این دیدار مسکوت ماند و دلیل مصدومیتش اعلام نشد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد محمدحسین مرادمند از ناحیه مینیسک دچار مصدومیت شدیدی شده است و حداقل باید ۴ ماه از میادین دور باشد تا به بهبودی کامل برسد. مدافع آبی‌های پایتخت که از ابتدای فصل در ترکیب اصلی استقلال قرار داشت امیدوار بود تا با حضور در تمامی بازی‌های لیگ رکورد خوبی را از خود به جا بگذارد، اما اخراج او مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک و مصدومیتش در بازی باتراکتور اجازه نداد وی به خواسته اش برسد.

بر این اساس مرادمند تا پایان امسال نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود و بازی مهم ۲۳ آذرماه استقلال مقابل پرسپولیس را هم از دست داد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا