فراکسیون اکثریت در مجلس از اعتبار می‌افتد
فراکسیون اکثریت در مجلس از اعتبار می‌افتد

حسین کنعانی‌مقدم، دبیر کل حزب آزادی درباره آرایش سیاسی مجلس دوازدهم در گفت وگو با «اطلاعات آنلاین» گفت: با توجه به سپهر سیاسی کشور و تحولاتی که در مجلس یازدهم اتفاق افتاد و تغییراتی که در عرصه بین‌الملل و داخل با آن روبرو هستیم، به نظر می رسد که انتخابات آینده به تعبیر احمد وحیدی، […]

- فراکسیون اکثریت در مجلس از اعتبار می‌افتد

حسین کنعانی‌مقدم، دبیر کل حزب آزادی درباره آرایش سیاسی مجلس دوازدهم در گفت وگو با «اطلاعات آنلاین» گفت: با توجه به سپهر سیاسی کشور و تحولاتی که در مجلس یازدهم اتفاق افتاد و تغییراتی که در عرصه بین‌الملل و داخل با آن روبرو هستیم، به نظر می رسد که انتخابات آینده به تعبیر احمد وحیدی، وزیر کشور یک مرصاد سیاسی باشد.

وی در تشریح واژه «مرصاد سیاسی» افزود: منافقان و دشمنانی که در عرصه سیاسی و بین‌الملل شکست خورده‌اند، تلاش می‌کنند که در میدان رأی انتقام بگیرند. گرچه این توطئه‌ها با مشارکت‌های مردم که حامی انقلاب اسلامی هستند، خنثی می‌شود. 

کنعانی مقدم عنوان کرد: رقابت انتخاباتی پیش رو رقابتی بیرون جریانی است که هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگرایان در این انتخابات وارد مجلس می‌شوند. به همین دلیل مجلس آینده، مجلس اکثریت نیست و نمایندگان نمی‌توانند فراکسیونی را با عنوان اکثریت در آن تعریف کنند. 

وی در پایان تنوع نامزدها و فضای شفاف در کشور را یکی از مهمترین راهکارهای افزایش مشارکت مردم در انتخابات عنوان و اظهار کرد: مردم اگر احساس کنند نامزدهای مورد نظر آنان در انتخابات حضور دارند، مشارکت، حداکثری خواهد شد.

منبع: اطلاعات انلاین