به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، حمید مطهری پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران درمورد تساوی مقابل ازبکستان اظهار داشت: با توجه به جو ورزشگاه بازی مساوی شد و این موضوع چیزی از ارزش‌ بازیکنان ایران کم نمی‌کند. همه باید همدل باشیم تا تیم خوبی را روانه بازی‌های آسیایی کنیم. […]

تیم ملی فوتبال .فوتبال - برخی صحبت‌ها خیانت به تیم ملی است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، حمید مطهری پس از بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران درمورد تساوی مقابل ازبکستان اظهار داشت: با توجه به جو ورزشگاه بازی مساوی شد و این موضوع چیزی از ارزش‌ بازیکنان ایران کم نمی‌کند. همه باید همدل باشیم تا تیم خوبی را روانه بازی‌های آسیایی کنیم.

وی درمورد اینکه برخی‌ها منتظر بودند تا تیم ملی نتیجه نگیرد و انتقادها را شروع کنند، خاطرنشان کرد: من همیشه صحبت کرده‌ام وگفته‌ام که انتقاد سازنده را روی چشم‌مان می‌گذاریم، چون باعث پیشرفت می‌شود، اما خودتان هم حس می‌کنید که برخی صحبت‌ها تخریبی و خیانت به تیم ملی است.

مطهری درمورد خروج بدموقع سامان قدوس از ترکیب ایران و تاثیرش بر عملکرد تیم ملی، تصریح کرد: با خروج سامان ریتم بازی را از دست دادیم و طبیعی است. در تیم‌های بزرگ دنیا هم این اتفاق رخ می‌دهد و وقتی یک مهره کلیدی را از دست می‌هند شرایط بازی تغییر می‌کند. همه بازیکنان زحمت کشیدند و حالا همه باید حمایت کنند که تیم خوبی را روانه مسابقات آسیایی کنیم و با این نتایج چیزی از ارزش بازیکنان ایران کم نمی‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسـنا