به گزارش زیرنویس، سرهنگ صادق شکری در این زمینه افزود: درپی وصول چندین فقره پرونده کلاهبرداری تحت عنوان رسید جعلی پرداخت بانکی به جهت حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مرکز استان قرار گرفت. وی اظهارکرد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، مشخص شد […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ صادق شکری در این زمینه افزود: درپی وصول چندین فقره پرونده کلاهبرداری تحت عنوان رسید جعلی پرداخت بانکی به جهت حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مرکز استان قرار گرفت.

وی اظهارکرد: با آغاز تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، مشخص شد متهم با تطمیع باغ داران و فروشگاه‌های لوازم بهداشتی مبنی بر خرید نقدی خشکبار و لوازم بهداشتی و آرایشی اقدام به کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با انجام تحقیقات فنی و پلیسی کارآگاهان در نهایت متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی با استفاده از شگردهای پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک، متهم به انجام ۲۳ مورد کلاهبرداری با استفاده از رسید جعلی پرداخت بانکی به ارزش بالای ۱۰ میلیارد ریال با همدستی یک نفر دیگر در شهرستان‌های ارومیه، تبریز، قم، تهران، آذرشهر و بوکان اعتراف کرد.

سرهنگ شکری با اشاره به اینکه ۲ نفر متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست افرادی که بدین روش از آنها کلاهبرداری شده است می‌توانند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۳۱۴۶-۰۴۴ تماس حاصل نمایند و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ سریعاً به پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: مـهر