پرواز ملی‌پوشان ایران برای قهرمانی
پرواز ملی‌پوشان ایران برای قهرمانی

شاگردان امیر قلعه‌نویی که روز گذشته در دومین و آخرین مسابقه مرحله گروهی تورنمنت کافا به پیروزی پنج بر یک مقابل تیم ملی قرقیزستان دست یافتند و به‌عنوان صدرنشین راهی فینال این رقابت‌ها شدند، روز سه‌شنبه باید به مصاف ازبکستان بروند.

پرواز ملی‌پوشان ایران برای قهرمانی

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان امیر قلعه‌نویی که روز گذشته در دومین و آخرین مسابقه مرحله گروهی تورنمنت کافا به پیروزی پنج بر یک مقابل تیم ملی قرقیزستان دست یافتند و به‌عنوان صدرنشین راهی فینال این رقابت‌ها شدند، روز سه‌شنبه باید به مصاف ازبکستان بروند.

با توجه به اینکه تیم ملی سه روز دیگر مسابقه فینال تورنمنت کافا را به میزبانی ازبکستان برگزار می‌کند، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ایران از ساعت ۱۴ امروز(به وقت ایران) بیشکک قزاقستان را به مقصد تاشکند ترک کردند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که پس از دیدار مقابل قرقیزستان، صبح امروز یک جلسه ریکاوری را برگزار کردند، تمرینات تاکتیکی خود در زمین چمن را در روزهای آینده در تاشکند دنبال می‌کنند تا آماده بازی فینال کافا برابر ازبکستان شوند.

تیم ملی ازبکستان که امشب باید آخرین مسابقه مرحله گروهی خود در تورنمنت کافا را مقابل تاجیکستان برگزار کند، سه‌شنبه شب هفته جاری در ورزشگاه ملی تاشکند در دیدار فینال پذیرای تیم ایران خواهد بود.

در پرواز امروز اعضای تیم ملی ایران به سمت تاشکند، ملی پوشان قرقیزستان نیز که باید مسابقه رده‌بندی را در ازبکستان برگزار کنند نیز حضور دارند.

منبع :ورزش۳

  • منبع خبر : ورزش 3