به گزارش زیرنویس، مجتبی باستان روز پنجشنبه در شانزدهمین دوره لیگ بین‌المللی علمی پایا اظهار داشت: بسیج اهل کار برای خدا و در ارتباط با خدا است و این نهاد غلبه کننده بر بسیاری از غیرممکن‌ها است و تفکر بسیجی بن‌بست‌ها را می‌شکند. به گفته او، بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند و دانش‌آموزان […]

به گزارش زیرنویس، مجتبی باستان روز پنجشنبه در شانزدهمین دوره لیگ بین‌المللی علمی پایا اظهار داشت: بسیج اهل کار برای خدا و در ارتباط با خدا است و این نهاد غلبه کننده بر بسیاری از غیرممکن‌ها است و تفکر بسیجی بن‌بست‌ها را می‌شکند.

به گفته او، بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند و دانش‌آموزان ایران اسلامی باید بدانند به طور قطع مدیران آینده ایران اسلامی و نظام هستند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کشور اضافه کرد: دشمن به دنبال مایوس‌سازی است اما تفکر بسیجی دانش‌آموزان ما تمام برنامه استکبار را با شکست روبرو می‌کند.

حضور ۱۶ کشور در لیگ پایا

مسئول بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا اظهار داشت: این لیگ به پنج هدف سندتحول بنیادین کمک می‌کند به همین منظور اتفاقی تحولی در آینده نظام آموزشی ایجاد خواهد کرد.

باستان اضافه کرد: امروز عامل آموزش بسیار پررنگ‌تر از دیگر ابعاد آموزشی است و بعد مهارت و به پژوهش کمترتوجه شده است.خوشبختانه وزارت آموزش و پرروش گام‌های بنیادینی در مسیر سند تحول برداشته است.

وی ادامه داد: به طور کلی طی ۱۶ دوره لیگ علمی پایا یک میلیون دانش‌آموز شرکت کردند و حضور بیش از ۱۶ کشور دراین لیگ از دستاوردهای آن است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کشور اعلام کرد: بیش از ۷۵ هزار نفر در این دوره از لیگ علمی پایا شرکت کردند که از این تعداد ۲۵۰ نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

نسل زد مربوط به ایران اسلامی نیست

مسئول بسیج دانش‌آموزی کشور تاکید کرد: نسل زد مربوط به کشورهای غربی است در حالی که در جامعه نوجوان و دانش‌آموزان ما چنین نسلی وجود ندارد.

وی دانش آموزان ایران اسلامی را همواره در صحنه دانست و تاکید کرد: نگاه دانش‌آموز ما بسیجی و در مسیر حل چالش‌های کشور بوده است.

 

منبع خبر: رکنـا