به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ این جشنواره در ۱۱ بخش ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی/ بصری، رسا‌نه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال، تبلیغات مکتوب (شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژ آگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)، نحوه ارایه آثار و بخش […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ این جشنواره در ۱۱ بخش ادبیات، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی/ بصری، رسا‌نه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال، تبلیغات مکتوب (شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژ آگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)، نحوه ارایه آثار و بخش ویژه پذیرای آثار روابط‌عمومی‌های کشور است.

گفتنی است هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای نخستین بار در این جشنواره حضور یافت و موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شد.

روابط عمومی برتر محمد ده‌بیدیان معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت و مدیرروابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این ارتباط با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های روابط عمومی و همچنین استفاده از نیروی جوان و خلاق در کسب رتبه‌های برتر این جشنواره تاثیربسزایی داشته است، اظهار کرد: استفاده از آخرین متدهای تولید محتوای حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی نیز از دیگر شاخص‌های موفقیت در این عرصه بوده است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در راستای چشم انداز این شرکت، هوشمندسازی همه اقدامات را در دستور کار دارد، گفت: بر این اساس استفاده از هوش مصنوعی در برنامه های آتی تولیدات روابط عمومی، در اولویت قرار دارد.

اصفهان /بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا