به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه گفت که به موساد دستور داده تا علیه سران حماس در هر کجای دنیا که هستند، اقدام کنند.  «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی شامگاه چهارشنبه مدعی شد که بزرگترین خطر برای این رژیم، از سوی ایران است. به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، […]

به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه گفت که به موساد دستور داده تا علیه سران حماس در هر کجای دنیا که هستند، اقدام کنند.

 «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی شامگاه چهارشنبه مدعی شد که بزرگترین خطر برای این رژیم، از سوی ایران است.

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، نتانیاهو در راستای ادعاهای بی‌اساس خود گفت: «ما برای مقابله با تهدیدات ایران کارهای زیادی انجام داده‌ایم».

وی با ادعای اینکه در صورت نقض آتش‌بس، رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهد، اظهار داشت: «ما نظارت خواهیم کرد که حزب‌الله در جریان آتش‌بس چه خواهد کرد».

نخست‌وزیر تل‌آویو همچنین ادعا کرد: «من به بایدن گفتم پس از آتش‌بس به تعهدات خود در خصوص نابودی حماس باز خواهیم گشت».

نتانیاهو گفت که به موساد دستور داده تا علیه سران حماس در هر کجای دنیا که هستند، اقدام کنند.

طبق این گزارش، وی مدعی شد: «ما هیچ تعهدی نداریم که به ساکنان نوار غزه اجازه عبور از جنوب به شمال را بدهیم».

این مقام صهیونیست با اذعان به اینکه همیشه نمی‌توان با ابزار نظامی به اهداف دست یافت، اظهار داشت: «ما تلاش می‌کنیم تا همه ربوده‌شده‌ها را بازگردانیم و اطمینان حاصل کنیم که حماس تهدیدی برای اسرائیل نیست».

نتانیاهو همچنین ادعا کرد: «این توافق شامل آزادی اسرای فلسطینی که در کشتار اسرائیلی‌ها نقش داشتند، نمی‌شود».

صبح چهارشنبه بود که بعد از گذشت ۴۷ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت اسلامی «حماس» علیه رژیم صهیونیستی و شکست میدانی ارتش اشغالگران در حمله زمینی به نوار غزه، کابینه رژیم موقت به پذیرش توافق آتش‌بس با میانجی‌گری‌های دولت قطر و مصر متوسل شد.