به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری شامگاه چهارشنبه در سومین یادواره شهدای بسیجی شهرستان اراک و شهدای کوی مصطفی خمینی این شهرستان در مسجد امام المهدی (عج) اراک، افزود: اسرائیل به داشتن بزرگترین شبکه‌های اطلاعاتی، گنبد آهنین و به شبکه‌های عریض و طویل اطلاعاتی افتخار می‌کند اما دنیا شاهد بود که اسرائیل پس […]

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری شامگاه چهارشنبه در سومین یادواره شهدای بسیجی شهرستان اراک و شهدای کوی مصطفی خمینی این شهرستان در مسجد امام المهدی (عج) اراک، افزود: اسرائیل به داشتن بزرگترین شبکه‌های اطلاعاتی، گنبد آهنین و به شبکه‌های عریض و طویل اطلاعاتی افتخار می‌کند اما دنیا شاهد بود که اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی تا ۲۴ ساعت گیج و درمانده بود.

وی تاکید کرد: امروز امام و مقتدای زمان ما وعده کرده که اسرائیل نابود خواهد شد و رهبر معظم انقلاب سال‌ها قبل پیش‌بینی کرده که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی بیند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: رفتار بسیجی، قدرت جمهوری اسلامی را روز به روز افزایش می‌دهد.

امیرسرتیپ حیدری با اشاره به جنگ فرهنگی دشمنان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از این جنگ به عنوان شبیخون فرهنگی نام بردند و هوشیاری در ۷ تنگه مقابل آن از سوی همه ضروری دانستند.

وی، انقلاب اسلامی را طلیعه‌دار یک نظم جدید در دنیا عنوان کرد و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ما از حال عبور از پیچ تاریخی هستیم و عبور موفقیت آمیز از این پیچ ایجادکننده، نظم سومی در جهان است.

امیر سرتیپ حیدری گفت: در این نظم جمهوری اسلامی به عنوان یک واقعیت جهانی به یک قدرت بزرگ منبعث از خداوند، تبدیل خواهد شد و مردم دنیا به آن گرایش پیدا می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در سال‌های اخیر آمریکا چشم طمع به خاک ما داشتند اما وقتی قدرت ایران را دیدند دیگر جرأت نگاه کردن هم نداشته و ندارند.

امیرسرتیپ حیدری افزود: صراط مستقیم به معنای راهی است که اگر خداوند به هر کسی توفیق دهد، رستگار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ائمه معصومین و پیامبران الهی نماد عینی صراط مستقیم برای امت‌های خود بودند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: رسول الله در زمان حیات پربرکت نماد صراط مستقیم برای امت بود.

امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: امروز صراط مستقیم به نیابت از رسول الله و ائمه اطهار (ع) در وجود نازنین ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی زادگاه امام راحل است، گفت: این استان آیات بزرگی از جمله آیت‌الله اراکی، کربلایی سارقی، شهدای والامقام و ۷۲۰۰ شهید دارد.

منبع: مـهر