پس از اعلام برنامه هفته یازدهم لیگ برتر و حضور تیم سپاهان در دیدار مقابل استقلال خوزستان در شرایطی که این تیم اصفهانی دوشنبه هفته آینده در چارچوب دیدار دوم مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان برود باعث تعجب هواداران استقلال شد. انتقاد طرفداران استقلال به استراحت بی‌موقع پرسپولیس در حد فاصل بازی […]

- علت تعویق مسابقه پرسپولیس - نساجی مشخص شد

پس از اعلام برنامه هفته یازدهم لیگ برتر و حضور تیم سپاهان در دیدار مقابل استقلال خوزستان در شرایطی که این تیم اصفهانی دوشنبه هفته آینده در چارچوب دیدار دوم مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا باید به میدان برود باعث تعجب هواداران استقلال شد.

انتقاد طرفداران استقلال به استراحت بی‌موقع پرسپولیس در حد فاصل بازی مقابل سپاهان(در لیگ) تا النصر عربستان، ظرف امروز و دیروز در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت اما یکی از افراد آگاه در مجموعه فدراسیون فوتبال در این باره توضیح کوتاهی داد.

ظاهراً با توجه به برگزاری دیدارهای تیم‌های سپاهان و نساجی در استادیوم آزادی که قرار است طی روزهای دوشنبه ششم و سه‌شنبه هفتم آذر در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در تهران برگزار شود، در صورت برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی که تیم تهرانی در این دیدار میزبان بود این احتمال وجود داشت که وضعیت چمن ورزشگاه آزادی در هوای این روزهای بارانی تهران برای میزبانی از کشورهای خارجی مطلوب نباشد.

به همین خاطر مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با در نظر گرفتن همه جوانب که یکی از آنها حضور تیم پرسپولیس در بازی خارج از خانه و دیگری حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا بود حفظ شرایط مطلوب چمن آزادی را نیز مد نظر قرار داده و از برنامه‌ریزی دیدار تیم پرسپولیس و نساجی در حد فاصل پایان اردوی تیم ملی تا شروع دیدار مقابل النصر صرفنظر کردند.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان روز سه‌شنبه سی‌ام آبان به پایان رسید و ملی پوشان پرسپولیس از امروز به جمع هم تیمی‌هایشان اضافه شدند و با توجه به بازی دوشنبه هفته آینده در شهر ریاض مقابل النصر، شرایط برای برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی در استادیوم آزادی به این دلایل مهیا نبود.

منبع: خبـر ورزشی